Compania Indiilor Orientale a reinviat. Vezi cum arata magazinele de lux
Un simbol multisecular, din era coloniala, renaste cu acelasi nume - dar cu o fata noua. Compania Indiilor Orientale, mai batrana decat multe state, este acum o firma de mare lux.
A fost prima companie multinationala. Un gigant al comertului colonial, in vremurile in care Londra stapanea India. Acum renaste ca un brand de mare lux, cu patron de origine indiana. Sanjiv Mehta il cheama, si a cumparat drepturile asupra marcii inca din 2005.
Compania Indiilor Orientale a inceput pe la 1600, ca monopol comercial sub domnia reginei Elisabeta.
Vasele majestatii sale aduceau marfuri rare din India, China, si insulele Pacificului.
La dispozitia clientilor stau peste 100 de sortimente, din cele mai fine ceaiuri.
Si nu doar ceai. Ca si odinioara, firma renascuta vinde mirodenii si dulciuri asiatice... De la mustarul japonez, la sarea din apa de mare, si de la piper pana la ciocolata si dulciuri exotice.
Multe lucruri infame sunt legate de Compania Indiilor Orientale - de exemplu comertul ilegal cu opiu, sau opresiunea si razboaiele din India. Insa noul patron vede si o alta fata a lucrurilor.
Noul patron a investit deja 20 de miloane si vor urma alte 100 de milioane, pentru deschiderea unor noi magazine. Luxul si rafinamentul vor fi aceleasi, dar oferta se va extinde cu bijuterii, marochinarie si decoratiuni interioare.