Cele mai haioase reclame de la SuperBowl. Sumele imense cheltuite pentru productia clipurilor

×
Codul embed a fost copiat

A mai ramas doar o zi pana la finala campionatului de fotbal american SuperBowl, care se va desfasura in California. Evenimentul va prilejui si in acest an un spectacol al celor mai scumpe reclame difuzate de televiziune.

Printre cele mai amuzante spoturi de la aceasta editie se numara cele cu protagonisti celebri, dar si cu animale extrem de simpatice.

Si anul acesta cele mai mari firme de publicitate s-au intrecut in idei una mai haioasa ca alta. O reclama care promoveaza o marca de chipsuri a atras atentia.

"Pe bune? Mananci Doritos la ecografie?Mananca Doritos la ecografie.... uite cu ce am de-a face..."

Aceleasi chipsuri se dovedesc irezistibile nu doar pentru bebelusi, ci si pentru cativa catelusi adorabili.

Citește și
cutii Superbowl
Masuri de securitate fara precedent la finala Superbowl. Ce sunt de fapt "cutiile" misterioase aparute in San Francisco

Intr-o alta reclama il vedem pe actorul Kevin Heart, in rolul unui tata vigilent, care isi tine sub observatie fata, aflata la prima intalnire. Il ajuta sistemul de urmarire a masinii, instalat pe un model nou al unei marci celebre.

Pe langa pretul de 5 milioane de dolari pentru difuzare, companiile au cheltuit chiar si 30 de milioane de dolari pentru productia clipurilor.

Nu-i de mirare ca, intr-un sondaj recent, 78% dintre americani marturiseau ca asteapta SuperBowl-ul mai mult pentru reclame, decat pentru meciul in sine.

La fel de mare succes promite sa aiba si recitalul din pauza sustinut de Coldplay, care ii au ca invitati pe Beyonce si Bruno Mars.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Reclamele de la SuperBowl 2016. Fetele imbracate sumar, inlocuite de animale simpatice. Cat costa 30 de sec. de publicitate
Reclamele de la SuperBowl 2016. Fetele imbracate sumar, inlocuite de animale simpatice. Cat costa 30 de sec. de publicitate

Cele mai in voga vedete, animale simpatice si umor cuminte. Este reteta pe care mizeaza companiile ce isi vor face reclama la Super Bowl, cel mai asteptat eveniment sportiv din Statele Unite.

Masuri de securitate fara precedent la finala Superbowl. Ce sunt de fapt
Masuri de securitate fara precedent la finala Superbowl. Ce sunt de fapt "cutiile" misterioase aparute in San Francisco

Se apropie cel mai mare eveniment sportiv la Americii, Superbowl, finala campionatului profesionist de fotbal american. Autoritatile din California au mobilizat unul dintre cele mai importante dispozitive de securitate din cate au fost vreodata.
 

Topul celor mai bune reclame de la Super Bowl 2015. 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari. VIDEO
Topul celor mai bune reclame de la Super Bowl 2015. 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari. VIDEO

Super Bowl nu este doar finala campionatului de fotbal american in SUA, este un adevarat festival de publicitate. Milioane de doari sunt cheltuiti pentru un loc in pauzele publicitare, iar unele spoturi ajung sa faca istorie.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.