Cele mai haioase reclame de la SuperBowl. Sumele imense cheltuite pentru productia clipurilor
A mai ramas doar o zi pana la finala campionatului de fotbal american SuperBowl, care se va desfasura in California. Evenimentul va prilejui si in acest an un spectacol al celor mai scumpe reclame difuzate de televiziune.
Printre cele mai amuzante spoturi de la aceasta editie se numara cele cu protagonisti celebri, dar si cu animale extrem de simpatice.
Si anul acesta cele mai mari firme de publicitate s-au intrecut in idei una mai haioasa ca alta. O reclama care promoveaza o marca de chipsuri a atras atentia.
"Pe bune? Mananci Doritos la ecografie?Mananca Doritos la ecografie.... uite cu ce am de-a face..."
Aceleasi chipsuri se dovedesc irezistibile nu doar pentru bebelusi, ci si pentru cativa catelusi adorabili.
Intr-o alta reclama il vedem pe actorul Kevin Heart, in rolul unui tata vigilent, care isi tine sub observatie fata, aflata la prima intalnire. Il ajuta sistemul de urmarire a masinii, instalat pe un model nou al unei marci celebre.
Pe langa pretul de 5 milioane de dolari pentru difuzare, companiile au cheltuit chiar si 30 de milioane de dolari pentru productia clipurilor.
Nu-i de mirare ca, intr-un sondaj recent, 78% dintre americani marturiseau ca asteapta SuperBowl-ul mai mult pentru reclame, decat pentru meciul in sine.
La fel de mare succes promite sa aiba si recitalul din pauza sustinut de Coldplay, care ii au ca invitati pe Beyonce si Bruno Mars.