Care sunt ultimele tendințe în moda pentru bărbați, prezentate la Milano

×
Codul embed a fost copiat

În Milano, Săptămâna Modei a continuat cu prezentări ale caselor de modă Dolce e Gabbana, Salvatore Ferragamo sau Etro, care au adus în faţa publicului cele mai noi colecţii de haine bărbăteşti.

Eleganţa, clasicismul şi sobrietatea au fost câteva dintre cuvintele-cheie ale creaţiilor, deşi în unele cazuri au fost vizibile şi influenţe... feminine.

Surprinzător pentru mulţi, colecţia Dolce e Gabbana prezentată pe scena din Milano a fost una mai puţin strălucitoare ca de obicei. Printre elementele cele mai utilizate au fost puloverele croşetate, din lână, pantalonii şi salopetele din aceleaşi materiale şi costumele clasice la două rânduri.

Printre modelele care au defilat pe podium a fost prezent şi un tânăr îmbrăcat într-o tunică din blană de oaie care ţinea în braţe un... miel. A fost modul prin care designerii au vrut să arate legătura dintre creaţiile lor şi sursa materialelor.

Printre cei care au urmărit spectacolul de modă au fost şi câţiva tineri influenceri americani, britanici şi italieni. Printre ei, o adolescentă de 17 ani, care are peste 32 de milioane de abonaţi pe contul ei de Tik Tok. A venit îmbrăcată complet în haine de colecţie.

Citește și
Cum se schimbă gusturile românilor, dar și ale europenilor. Mâncărurile și băuturile care au devenit la modă
Cum se schimbă gusturile românilor, dar și ale europenilor. Mâncărurile și băuturile care au devenit la modă

Loren Gray, Tik Toker: "Totul e Dolce e Gabbana, geaca aurie... iubesc aceşti pantaloni, sunt grozavi. A trebuit să-i prind cu un ac de siguranţă pentru că se desfac, dar e foarte frumos. Mai am încălţăminte şi ochelarii de soare şi geanta e la fel de frumoasă, e o geantă în formă de inimă."

Pe o altă scenă din Milano, casa de modă Salvatore Ferragamo şi-a prezentat ţinutele din noua colecţie dedicată bărbaţilor.

Ţinutele realizate sub supravegherea lui Paul Andrew, directorul de creaţie al casei de modă, au fost inspirate de şase mari arhetipuri masculine, cărora li s-au adăugat mici detalii... feminine.

Paul Andrew, directorul de creaţie al casei de modă: "Marinarul, surferul, soldatul, pilotul de curse, omul de afaceri şi motociclistul. În modă masculină avem obiceiul să ne căutăm inspiraţia în aceste stiluri, în timp ce în cea feminină ne inspirăm mai mult din decadele anterioare."

Potrivit directorului de creaţie al casei de modă, rolul noii colecţii e să atragă cât mai mulţi reprezentanţi ai tinerelor generaţii şi, în acelaşi timp, să se adreseze bărbaţilor de toate vârstele.

Paul Andrew, directorul de creaţie al casei de modă: "Ar putea purta nişte pantaloni de surf, din neopren, cu pantaloni scurţi, ar putea purta un sacou formal, croit pe măsură, dar cu un pulover de pescar pe dedesubt. Totul e despre aceste combinaţii şi despre cum le putem amesteca la un loc."

Pe de altă parte, casa de modă Etro a păstrat o linie clasică în noua să colecţie. Într-o sală cu pereţii acoperiţi de opere de artă clasice, modelele au prezentat o colecţie masculină caracterizată prin stiluri şi culori simple, dar şi elemente clasice, cum ar fi cizmele de călărie înalte până la genunchi, poncho-urile care aminteau de westernuri, şi paltoanele victoriene.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
Ce este ”moda sustenabilă”, trend în 2020. Tinerii au pe haine ”Spun da reciclării”
Ce este ”moda sustenabilă”, trend în 2020. Tinerii au pe haine ”Spun da reciclării”

Nici bine nu a început noul an, că designerii ne prezintă deja tendinţele pentru 2021. S-au întâlnit la Milano, oraşul italian care dă tonul în modă.

Cum se schimbă gusturile românilor, dar și ale europenilor. Mâncărurile și băuturile care au devenit la modă
Cum se schimbă gusturile românilor, dar și ale europenilor. Mâncărurile și băuturile care au devenit la modă

Călătoriile făcute peste hotare, până în îndepărtata Asie, ne-au schimbat preferințele culinare.

Dolce & Gabanna, în plin scandal cu Maradona. Ce despăgubiri trebuie să îi plătească
Dolce & Gabanna, în plin scandal cu Maradona. Ce despăgubiri trebuie să îi plătească

Casa de modă Dolce &Gabanna a fost condamnată la plata unor daune de 70.000 de euro către Diego Maradona pentru că i-a folosit numele în scopuri comerciale în 2016.

Cum arată pantofii realizați din mușchi și PET-uri reciclate sau gențile din coji de mere
Cum arată pantofii realizați din mușchi și PET-uri reciclate sau gențile din coji de mere

Industria modei este una dintre cele mai poluante din lume. Unele studii spun că produce mai multe emisii de dioxid de carbon decât industria aviatică şi cea maritimă la un loc.

Recomandări
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern
Surse | Răsturnare de situație în privința candidatului comun. Ruptura produsă deja în noul Guvern

Candidatul comun pentru alegerile prezidențiale de anul viitor este pus sub semnul întrebării în noul Executiv.

Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”
Sebastian Burduja, triumfător pe Facebook: România exportă curent din energie eoliană, „verde și ieftină”

România exportă din nou energie, produsă acum din centralele eoliene, afirmă ministrul de resort Sebastian Burduja, care pledează pentru acest tip de energie verde. Apa din lacurile de acumulare, pentru energia hidro, trebuie păstrată, spune el.

Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului
Dezinformări în mediul online. Reacția MApN după campania de fake news legată de „legea dronelor”. Prevederile proiectului

Apărarea și securitatea României nu sunt amenințate de Aliați și parteneri, spune răspicat MApN, care dezminte astfel dezinformările apărute pe tema modificărilor legislative în ceea ce privește apărarea spațiului aerian național împreună cu NATO.