Publicitatea va intra in era recunoasterii faciale. Oferte pe baza fotografiilor de pe Facebook
In epoca tehnologiei, totul se schimba in mare viteza. Publicitatea nu face nici ea exceptie. In viitorul nu foarte indepartat, fiecare dintre noi va putea primi oferte personalizate de la magazinele si restaurantele preferate.
Pentru asta insa e nevoie si de un profil pe Facebook.
O firma americana testeaza un sistem de recunoastere faciala in scopuri de marketing. Camerele de supraveghere din magazine si restaurante vor compara trasaturile clientilor cu pozele puse la dispozitie de Facebook, ca sa ne identifice.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Figura persoanei este scanata si potrivita cu datele de pe Facebook. Apoi sistemul livreaza oferte si reduceri personalizate pe mobil. E rapid, precis ca un laser si ii baga in sperieti pe activistii pentru dreptul la intimitate.
La randul sau, Facebook isi indeamna utilizatorii sa se informeze inainte de a accepta orice aplicatie, inclusiv pe aceasta.