Moment extrem de rar la Apple: Directorul general isi cere scuze pentru problema hartilor
Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut vineri scuze clientilor frustrati de erorile noului sistem de harti introdus de companie si i-a indreptat catre servicii oferite de rivali, precum Google, scrie portalul AllThingsDigital.
Recunoasterea unei greseli de catre seful Apple este un moment "incredibil de rar", noteaza portalul IT.
Apple a lansat propriul serviciu de harti in septembrie, cand a introdus noul sistem de operare iOS 6 si a lansat la vanzare iPhone 5. Utilizatorii s-au plans, insa, ca noul serviciu de harti contine erori geografice, are deficite de informatii si nu include caracteristici care fac serviciul Google Maps popular, precum informatii despre transportul public, date ample despre trafic sau poze ale strazilor.
"Ne pare foarte rau pentru frustrarea pe care am cauzat-o clientilor si facem tot ce putem pentru a imbunatati serviciul Maps. Pana cand imbunatatim Maps, puteti incerca alternative prin descarcarea de aplicatii cu harti din App Store, precum Bing, MapQuest si Waze, sau puteti utiliza harti Google sau Nokia", afirma Cook intr-o scrisoare postata pe site-ul companiei.
In multe feluri, situatia este comparabila cu raspunsul Apple la problema legata de antena iPhone din urma cu doi ani, cand directorul general de la acea vreme, Steve Jobs, a organizat o conferinta de presa in care a admis ca iPhone nu este perfect, scrie AllThingsDigital.
Citeste si: Farsa cu camera ascunsa in fata magazinelor Apple. Ce reactie au avut fanii iPhone