Promovarea afacerilor pe Facebook, o varianta ieftina si rentabila pentru intreprinzatori
Cu bani putini si idei bune, tot mai multi oameni aleg sa-si promoveze afacerile pe retelele de socializare.
In loc de clasicul magazin sau de site-ul pentru cumparaturi, unii isi deschid un cont online, pe care posteaza fotografii si informatii despre marfa lor.
Specialistii in IT chiar vorbesc despre o dublare a afacerilor cu haine, saloane de infrumusetare sau vacante, recomandate pe Facebook.
Chiar daca la prima vedere pare dezavantajos sa-si comanzi produse sau servicii online, pentru ca nu vezi decat niste poze, in realitate lucrurile stau altfel.
Ce poate fi mai comod decat sa-ti cumperi rochia preferata cu un singur click, stand comod pe canapea?
Pe acest principiu a mers si Ruxandra, care anul trecut si-a deschis un mic atelier de croitorie. Nu a avut buget pentru publicitate sau chirie, asa ca a hotarat sa-si vanda produsele pe un site. Si mai nou, isi atrage clientii de pe Facebook.
De livrari se ocupa tot ea si are comenzi in toata tara. Intr-un an a reusit sa stranga 6.000 de fani, care pe Facebook inseamna mina de aur.
Dintre acestia, cateva sute comanda lunar. Nu e de mirare asadar ca numar celor care aleg acest tip de promovare creste constant.
Nu toate cresc la fel de alert de la an la an insa. In functie de numarul de fani acumulati, pe primul loc in top se afla paginile care promoveaza serviciile de infrumusetare, urmate de magazinele de haine si de restaurante.
Chiar daca la origini totul e gratis, pe piata au aparut consultantii social media, care contra cost iti promit profit.
Concret, sunt oameni care castiga dand sfaturi administratorilor de cont.
Lectia de aur: odata ce un fan de-al paginii tale confirma ca te place sau in limbaj pe Facebook: iti da like, toti prietenii lui vad asta.