Glovo achiziţionează Foodpanda din România și operațiunile Delivery Hero din alte cinci țări
Serviciul de livrare rapidă Glovo va plăti aproximativ 170 de milioane de euro pentru preluarea afacerilor Delivery Hero din România, Bosnia Herţegovina, Bulgaria, Muntenegru şi Serbia.
Glovo va achiziţiona și anumite active ale Delivery Hero din Croaţia, a anunţat, într-un comunicat, Delivery Hero, transmit Reuters şi DPA.
Platforma germană de livrări de mâncare online Delivery Hero a informat că tranzacţia care implică România ar urma să se finalizeze până în primul trimestru din 2022, iar cele care implică Bosnia Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Muntenegru şi Serbia ar urma să se încheie în următoarele săptămâni, în funcţie de îndeplinirea condiţiilor prealabile.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Tranzacţia include achiziţionarea Foodpanda în România şi Bulgaria, Donesi în Serbia, Muntenegru, Bosnia şi Herţegovina, şi Pauza în Croaţia. Acordurile urmează să fie supuse spre aprobare autorităţilor de reglementare, a informat Glovo, cu sediul în Barcelona.
Luna aceasta, Glovo a anunţat achiziţionarea firmei Ehrana din Slovenia, valoarea tranzacţiei nefiind dată publicităţii.
Delivery Hero şi-a majorat la 37% participaţia deţinută la Glovo, după ce a furnizat 229 milioane de euro din cele 450 milioane de euro din runda de finanţare obţinută în aprilie de compania spaniolă.
La finalul lui 2020, Glovo şi-a vândut operaţiunile din America Latină către Delivery Hero, pentru o sumă de până la 230 milioane de euro.
"Concentrarea pe pieţele unde vedem oportunităţi clare pentru a fi lideri şi unde putem construi afaceri sustenabile a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung", a afirmat directorul general al Glovo, Oscar Pierre, referindu-se la achiziţiile din Balcani.
Glovo este o platformă de livrare rapidă, lansată în Barcelona. Compania este prezentă în 548 de oraşe din 21 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa şi Africa Subsahariană. Glovo are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi şi peste 25.000 de parteneri asociaţi din întreaga lume.