Noua strategie KFC. Motivul pentru care compania ar putea renunta definitiv la imaginea col. Sanders
Industria fast-food este intr-o continua schimbare si de foarte multe ori lanturile renunta la produse sau logo-uri cu care consumatorii erau obisnuiti.
In Statele Unite, unde s-au nascut cele mai multe lanturi de fast-food, sunt dictate marile schimbari. Evident, scopul managerilor este de a veni cu ceva nou, care sa surprinda lumea si care sa sporeasca vanzarile.
Potrivit The Huffington Post, anul trecut, au renuntat la mascote lanturile Quisps si Hamburglars, care nu sunt prezente in Europa. Insa anul acesta lantul KFC a anuntat o mare schimbare.
Potrivit NBC News, KFC este pe cale sa-si modifice logo-ul eliminand din cel actual chipul colonelului Sanders, fondatorul lantului.
Saptamana aceasta, managerii au anuntat lansarea unui concept nou – restaurantul KFC eleven – pe firma caruia nu va aparea imaginea colonelului.
Analistii spun ca acesta este un trend mondial – lanturile de fast-food isi abandoneaza mascotele care odata le-au definit. Si asa simultan cu lansarea unor meniuri mai sanatoase.
La KFC eleven se vor vinde sandvisuri cu paine din faina intregrala, orez, salate, iar din meniul original, doar bucati de carne de pui fara os.
Colonelul Sanders, care a murit in 1980, a inceput sa vanda Kentucky Fried Chicken in 1930, la benzinaria pe care o conducea in Corbin, Kentucky. In 1964 el a vandut corporatia pentru 2 milioane de dolari. KFC are acum in jur de 15.000 de restaurant, in 105 tari.
Analistii citati de Huffington Post apreciaza ca noul concept KFC – KFC eleven – “ar putea fi inceputul sfarsitului colonelului Sanders” a carui figura va fi mereu asociata cu bucatile de de pui cu os, crocante si picante si care nu mai sunt in trendul marilor lanturi de fast-food care vor sa-si modifice meniurile si sa vanda mancare mai sanatoasa.