ePlan. Predicțiile anului 2022 pentru compania evoMAG în contextul războiului din Ucraina
Invitatul acestei ediții ePlan era licean când a făcut primii pași în antreprenoriat. A realizat o rețea de cartier și a început să furnizeze internet.
În timpul facultății, Mihai Pătrașcu a deschis o companie de vânzare și reparare de calculatoare, iar de 17 ani este CEO-ul evoMAG, unul din principalii jucători de IT&C de pe piața de comerț electronic din România, cu o cifră de afaceri de 34 de milioande de euro în 2021.
Andrei Radu: Am citit că anul acesta erau predicții pentru 40 de milioande de euro. Se mai păstrează având în vedere contextul războiului?
Mihai Pătrașcu: În primul rând noi ne gândim foarte mult pentru că este vorba de comerț online, iar comerțul online va mai crește foarte mulți ani de acum înainte. Ne păstrăm optimismul specific industriei, dar și realismul ținând cont de cifrele pe care le avem. Ceea ce credem că vom recupera cumva o creștere pe care ne-am propus-o, de 10-15%, probabil în a doua jumătate a anului. Am început bine anul, am făcut investiții, avem un plan de acțiune făcut din trei în trei luni făcut împreună cu echipa de management pe care îl punem în practică și îi facem o evaluare de progres din două în două săptămâni. Așa că noi considerăm că investițiile pe care le-am făcut, investițiile pe care le vom face ne vor ajuta să ne apropiem de 40 de milioane.
Mai multe detalii în video.