ePlan. Cum a evoluat eCommerce-ul în ultimii ani. Dragoș Smeu, fondator Mavericks: 2022 a fost anul magazinelor offline
Dragoș Smeu, fondatorul Mavericks, are peste 10 ani de experiență în performance media și marketing online, este trainer certificat Google și profesor la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA.
Din 2016 este fondatorul Mavericks, agenție de digital marketing, specializată în performance media.
Andrei Radu: Cum a evoluat eCommerce-ul anul trecut? Primele trei trimestre, comparativ cu aceeași perioadă din 2021.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Dragoș Smeu, founder & trainer Mavericks: „2021 a fost un an foarte bun pentru e-commerce. A fost contextul. 2020 a fost cel mai bun. 2021 a fost în continuare bun pentru că, dacă ne aducem aminte contextul social, au mai fost certificate de care aveai nevoie pentru a merge în mall-uri, magazine, iar foarte mulți oameni s-au îndreptat către online. În schimb, contextul de acum, de la anul acesta, a fost mai mult pentru offline. A fost mai degrabă anul magazinelor offline. Prin urmare, foarte mulți s-au gândit mai degrabă la vacanțe, la plecat. Rezultatele, comparativ cu 2021, au fost mai slabe. Comparativ cu 2019, au fost mult mai bune pentru că suntem o piață emergentă cu potențial de creștere, dar contextul nu a mai fost favorabil anul acesta”.
Vezi, în VIDEO de mai sus, interviul integral cu Dragoș Smeu, fondatorul Mavericks.