Aeroportul Otopeni se modernizeaza. Costurile ajung la 150 mil. de euro
UPDATE: Intr-o perioada in care companiile se plang ca nu au cu ce sa isi plateasca datoriile, Aeroportul Otopeni a gasit in conturile sale economii de 150 de milioane de euro pentru modernizari.
Suma poate parea uriasa, insa nu acopera decat o parte din planurile strategice de extindere pentru viitor.
Seamana cu o vioara in viziunea proiectantului si chiar arata bine. Desi pare o idee stiintifico-fantastica, terminalul de imbarcari de la Aeroportul Henri Coanda trebuie sa devina insa realitate pana anul viitor.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Capacitatea aeroportului creste la sase milioane de pasageri anual ca sa faca fata prezentului. Terminalul de imbarcari va avea 24 de porti. Urmeaza extinderea aerogarii de plecari internationale si pentru spatiul Schengen, care va fi finalizata in doi ani, iar pana in 2012 urmeaza sa fie amenajata si aerogara de sosiri internationale si Schengen. O parcare noua, cu 459 locuri, este gata de inaugurare in cateva saptamani.
Valoarea lucrarilor este de 150 milioane euro, fara TVA, suma provenita din fondurile aeroportului. Aeroportul Otopeni va fi conectat la viitorul segment de autostrada Bucuresti-Ploiesti printr-un drum de acces.
In timp ce aeroportul Henri Coanda se modernizeaza in ritm rapid, fratele de la Baneasa asteapta primavara ca sa intre in santier. Cu toate acestea, pasagerii low-cost nu au motive de bucurie, cursele comerciale vor fi mutate peste un an definitiv la Otopeni.