UNTOLD castiga doua premii Silver Drum prin campania “Pay with Blood” la Festivalul Golden Drum 2015
Campania „Pay with Blood”, derulata de UNTOLD Festival a castigat 2 premii la cea de 22-a editie a Festivalului International de Publicitate Golden Drum, cel mai important eveniment de acest tip din Europa Centrala si de Est, desfasurat in Slovenia.
Campania “Pay with Blood” a avut 5 nominalizari in cadrul competitiei si a castigat 2 premii Silver Drum la categoriile New or innovative si Public Relations.
“Pay with blood” a fost creata pentru a incuraja donarea de sange si cresterea gradului de constientizare a nevoii reale de sange la nivel de tara. Campania s-a desfasurat la nivel national in perioada 14-28 iulie si a inregistrat un numar de peste 1500 de donatori, reprezentand peste 3100 de vieti salvate.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Potrivit datelor Institutului National de Transfuzie Sanguina, doar 1,7% dintre romani doneaza sange anual, astfel, Romania se afla printre ultimele trei tari din Europa dupa numarul de donatori. In 2014, au fost donate la nivel national aproximativ 429.000 de unitati de sange. Acestea au fost procesate pentru obtinerea a aproximativ 110.000 de produse de sange, cererea fiind de aproximativ 200.000.
“Recunoasterea internationala obtinuta la festivalul Golden Drum 2015 este o confirmare a faptului ca initiativa a fost una inedita care a atras atentia asupra nevoii reale de sange in Romania. Am vrut sa contribuim activ la cresterea numarului de donatori si, in acelasi timp, sa oferim fanilor o metoda unica de a-si plati biletul la festival. Uitandu-ne si la numarul mare al celor care au ales sa se alature initiativei suntem increzatori in potentialul de mobilizare existent la nivelul intregii comunitati si suntem convinsi ca orice initiativa de acest fel va fi sutinuta pe viitor de tinerii din Romania. Le multumim celor de la Institutul National de Transfuzie Sanguina si McCann Romania pentru sustinerea pe care ne-au oferit-o in dezvoltarea acestei campanii“, spune Adrian Chereji, Director de Marketing si Comunicare UNTOLD Festival.
Editia a doua UNTOLD Festival va avea loc in 4-7 august 2016, iar pe scenele festivalului de la Cluj-Napoca vor urca cele mai mari nume din topurile muzicale internationale. Prima serie de 10.000 de abonamente a fost epuizata in mai putin de o ora de la punerea acestora in vanzare.
Biletele si abonamentele vor avea o politica de pret asemanatoare cu cea practicata in 2015, preturile crescand progresiv, pe masura ce se apropie festivalul sau sunt prezentanti artistii din line-up.