Zeci de oameni au ratat zborul Cluj-Napoca-Paris, după ce scannerele pentru verificarea bagajelor s-au defectat
Zeci de oameni au stat joi seară ore în șir în aeroportul din Cluj-Napoca după ce scannerele pentru verificarea bagajelor s-au defectat, iar ei nu au putut înainta spre poarta de îmbarcare.
Aeronava care urma să îi ducă la Paris a decolat doar cu unii dintre pasageri. Pentru ceilalți, responsabilii au pregătit un autocar cu care să pornească spre Franța.
Nu mai puțin de 43 de persoane care ar fi trebuit să urce în avionul ce avea să îi ducă în Paris s-au trezit că nu pot înainta spre poarta de îmbarcare. Și asta pentru că scannerele pentru bagaje nu au mai funcționat. După 40 de minute de așteptare, aeronava a decolat doar cu o parte dintre pasageri.
Bărbat: „De la ora 16 ne-au tot amanat spunându-ne "stati liniștiți, o să plecați". Dupa 2 ore de asteptari, ni s-a spus că a plecat aeronava. Era o a doua soluție, pe care au deschis-o doar după ce a plecat avionul nostru."
După ore întregi de așteptare, singura soluție a fost un autocar care să îi ducă pe oameni, în aceeași noapte, spre Paris.
Femeie: „Eu sunt cu copilul si cu sotul, eu am probleme de sanatate, probleme cu coloana, deci nu-mi permit sa merg atata drum.”
Femeie: „Am fost in aeroport cu un bebelus de 5 luni, timp de 4 ore. Ei propun un microbuz care ajunge undeva la 23 pentru Paris, pentru mine nu e ok si pentru ceilalti care sunt cu copii. Urmatorul zbor va fi duminica, care ne-a costat inca 400 euro."
Reprezentanții Aeroportului din Cluj-Napoca au transmis că defecțiunile au aparut din cauza lucrărilor de extindere a terminalului de pasageri.
David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional „Avram Iancu”: „Au mai apărut anumite problem legate de soft, de integrare, tăierea anumitor cabluri accidental. Comandantul avionului a luat decizia să plece. Nu cred că ar fi fost o problemă să mai aștepte 30 de minute.”
Mulți dintre oamenii care au ratat zborul au refuzat transportul cu autocarul.