Trei ani mai târziu: schimbarea strategică a CME conduce la peste 1 milion de abonați plătitori VOYO
CME anunță că, recent, a depășit 1 milion de abonați plătitori VOYO în toate piețele sale. Această etapă vine la doar trei ani după achiziția CME de către grupul PPF și reprezintă o creștere de aproape șapte ori mai mare începând din 2020.
Cea mai semnificativă creștere a numărului de abonați a avut loc în Cehia, Slovacia și Slovenia, făcând astfel ca VOYO să devină liderul furnizorilor locali de SVOD în majoritatea piețelor grupului CME.
CME și-a început călătoria spre obiectivul de 1 milion de abonați VOYO în toamna anului 2020, când grupul PPF a devenit noul proprietar. La momentul respectiv, VOYO avea 135.000 de abonați în întreaga regiune. Sprijinul continuu al grupului PPF pentru transformarea digitală a CME a alimentat strategia de a crea conținut local de calitate pentru VOYO.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
In ianuarie 2021, a fost anunțată noua strategie VOYO, iar de atunci au fost lansate 37 de producții VOYO Originals la nivelul grupului CME și o mulțime de programe, disponibile până atunci doar publicului de la TV, au fost oferite utilizatorilor platformelor SVOD. Șapte noi producții VOYO Originals se vor alătura acestei serii în cursul anului. Investiția masivă a CME în crearea de conținut, susținută de investiții în modernizarea tehnologică și a canalelor de distribuție, precum și repoziționarea brandului au permis ca VOYO să devină principalul furnizor SVOD în majoritatea țărilor din care face parte grupul CME.
“Creșterea SVOD a remodelat industria media, consumatorii sunt dornici și continuă să stimuleze creșterea consumului, și ne așteptăm ca această tendință să crească în toate piețele noastre. Am reușit să combinăm conținutul, tehnologia și distribuția, ajutându-ne să depășim obiectivele noastre B2C inițiale. Cred sincer că abilitatea noastră de a investi rapid și de a adopta o nouă mentalitate de creștere, dar și de a înțelege pasiunile telespectatorilor noștri au fost un factor cheie în succesul nostru până în prezent”, a declarat Dusan Svalek, Deputy CEO al CME.