Răsturnare de situație în urma scandalului din fața unui supermarket. Anunțul făcut de magazin
Scandalul viral produs, săptămâna aceasta, în fața unui supermarket din București nu s-a lăsat fără urmări.
După ce au anunțat că incidentul provocat, joi, în fața unuia dintre magazinele Kaufland de doi soți, care nu au fost de acord să li se măsoare temperatura, a fost regizat, rețeaua anunță pe Facebook că a luat decizia de a nu mai apela la termoscanarea clienților.
Astfel, potrivit unui mesaj postat de Kaufland pe pagina de Facebook, ca răspuns la comentariile clienților nemulțumiți de faptul că trebuie să li se măsoare temperatura, aceștia sunt informați că nu se va mai întâmpla acest lucru.
"În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienții să respecte măsurile de igienă și distanțare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!", este comentariul postat de Kaufland România.
Scandal regizat din cauza termoscanării
Doi soți au provocat un scandal uriaș în fața unui centru comercial din București, deoarece au refuzat să le fie verificată temperatura.
„La data de 19 mai a.c., prin apel 112 a fost sesizat un scandal în derulare, într-un centru comercial din sectorul 5. La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 24 Poliție, care au identificat trei persoane, doi bărbați și o femeie, care se manifestau violent, pe motiv că nu li s-ar fi permis accesul în magazin, deoarece au refuzat termoscanarea”, a transmis, joi, Poliţia Capitalei.
Sursa citată a precizat că, la momentul în care poliţiştii le-au solicitat să se legitimeze, persoanele au refuzat, au devenit recalcitrante şi au manifestat un comportament agresiv, fapt pentru care au fost imobilizate şi conduse la sediul subunităţii de poliţie.
”Persoanele au fost sancţionate contravenţional, conform prevederilor Legii nr. 61/1991, pentru refuz de legitimare, provocare de scandal şi împiedicarea intervenţiei poliţiştilor în îndeplinirea obligaţiilor de serviciu”, a mai transmis Poliţia Capitalei.
Ulterior, reprezentanții supermarketului au susțin că incidentul ar fi fost regizat.
„Incidentul a avut loc acum două zile și a fost regizat, cu scopul de a crea senzațional, cele două persoane purtând microfon și fiind însoțite de un cameraman profesionist.Vă confirmăm că agenții de pază au respectat procedurile, ce includ contactarea autorităților competente pentru gestionarea cazurilor de agresivitate și nerespectare a legii. Îndemnăm clienții să respecte măsurile de protecție la cumpărături, să își păstreze calmul și să pună sănătatea lor și a celorlalți pe primul loc. Facem toate eforturile pentru a preveni răspândirea virusului și suntem în permanent contact cu autoritățile”, a anunțat Kaufland.
Pe durata stării de alertă, persoanele sunt obligate să poarte mască de protecţie în spaţiile închise, iar accesul în magazine, instituţii şi alte locaţii închise se face după ce se măsoară temperatura.
Sursa: Facebook, P.R.
Etichete: mască de protecție, incident, scandal, kaufland, termoscanare,
Dată publicare:
23-05-2020 17:41