×

Primul terminal multimodal care deserveşte călătorii de la metrou s-a deschis azi. Cât va costa parcarea

Metrorex anunţă că, luni, au fost puse în funcţiune Depoul şi Terminalul Multimodal Străuleşti, după o investiţie de peste 360 de milioane de lei.

Autovehiculele ce intră în Bucureşti vor putea utiliza parcarea, pasagerii având acces direct şi rapid la transportul public subteran şi suprateran, dar şi la cel interurban pentru destinaţiile din afara Capitalei. Taxa de parcare este de 1 leu pe oră.

De asemenea, terminalul este dotat cu lifturi de acces în parcarea supraterană şi va avea acces direct către staţia de metrou Străuleşti prin intermediul unei galerii subterane.

Terminalul multimodal Străuleşti are un spaţiu de parcare pentru 650 de autovehicule şi o sală de aşteptare pentru călătorii transportului public.

Citește și
metrou drumul taberei
Lucrările la metroul Drumul Taberei, încetinite de lipsa finanțării. Reacția Metrorex

Depoul are o suprafaţă de 14.000 metri pătraţi şi 13 linii. Acolo pot fi garate sau reparate în acelaşi timp şapte trenuri.

În cadrul aceluiaşi proiect au fost amenajate spaţii verzi adiacente drumurilor de acces şi un teren de sport.

În parcarea de tip Park&Ride vor putea fi lăsate inclusiv motociclete şi biciclete. Tot aici vor putea trage 20 de autobuze care vin din afara Bucureştiului.

Cei de la Metrorex cred că şoferii care vor intra în Bucureşti pe DN1, DN1 A, DN7 până şi pe A1 vor folosi parcarea.

Amenajarea parcării de 23.000 de metri pătraţi a început în 2016 şi este prima de acest fel din România, spune constructorul. Suprinzător, dar acesta a livrat clădirea la timp, pe 18 iulie, fără nicio zi de întârziere. Parcarea a costat 35 de milioane de euro.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicatia Stirile ProTV pentru telefoane Android si iPhone!

Citeste și...
Ministerul Transporturilor a retransmis Comisiei Europene cererea de finanţare pentru linia de metrou 1 Mai - Otopeni
Ministerul Transporturilor a retransmis Comisiei Europene cererea de finanţare pentru linia de metrou 1 Mai - Otopeni

Ministerele Transporturilor şi Fondurilor Europene au retransmis la Comisia Europeană Cererea de Finanţare pentru proiectul liniei de metrou 1 Mai – Otopeni, răspunzând astfel clarificărilor solicitate de executivul comunitar în data de 12 septembrie.

Lucrările la metroul Drumul Taberei, încetinite de lipsa finanțării. Reacția Metrorex
Lucrările la metroul Drumul Taberei, încetinite de lipsa finanțării. Reacția Metrorex

Veste proastă pentru una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură din București - metroul din cartierul „Drumul Taberei". Ritmul lucrărilor s-a redus în ultimele luni și doar câțiva muncitori au mai rămas pe șantier.

Al doilea oraș din România care va avea metrou, ”după toate rigorile viitorului”
Al doilea oraș din România care va avea metrou, ”după toate rigorile viitorului”

Primarul oraşului Cluj, Emil Boc, a indicat că în următoarele zile va avea loc publicarea anunţului pentru licitaţia privind studiul de prefezabilitate al viitorului metrou, relatează Monitorul de Cluj.

Ultimele Știri
Seceta face ravagii în România. 115 localități sunt afectate dintre care jumătate primesc apă potabilă cu porția
Seceta face ravagii în România. 115 localități sunt afectate dintre care jumătate primesc apă potabilă cu porția

În lipsa ploilor, seceta usucă pământul și seacă râurile. 115 localități din vestul, sudul, și estul țării sunt afectate și peste 50 dintre ele primesc apă potabilă cu porția, unele doar ziua.

Președintele Klaus Iohannis: ”Nu avem un plan de a intra într-un procedeu de austeritate”
Președintele Klaus Iohannis: ”Nu avem un plan de a intra într-un procedeu de austeritate”

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, marți, într-o conferință de presă la palatul Cotroceni, că nu crede că va fi necesar şi că nu există un plan pentru ca România să intre într-un ”procedeu de austeritate”.  

Scandalul privind Legile siguranței naționale. Iohannis: ”Nu le-am citit, nu le-am cenzurat”
Scandalul privind Legile siguranței naționale. Iohannis: ”Nu le-am citit, nu le-am cenzurat”

Preşedintele Klaus Iohannis a negat faptul că ar avea vreo contribuție directă la elaborarea draftului Legilor siguranței naționale, susținând că nici nu a citit despre ce  odificări este vorba și nici nu le-a cenzurat.