Momentul in care cei 600 de olteni furiosi intra in restaurant in seara de Revelion. VIDEO
800 de olteni care au ales pentru Revelion un restaurant de lux nu vor uita prea repede prima noapte din an. In loc sa fie serviti cu cele mai alese mancaruri si bauturi asa cum scria in meniu, li s-a oferit peste stricat si alune cu viermi.
Furiosi, oamenii au dat navala in bucataria restaurantului si i-au pus pe fuga pe cei cativa angajati ai localului. Cum bucatarii au plecat speriati, doamnele, imbracate de gala, au salvat seara cum s-au priceput in vreme ce sotii croiau planuri de razbunare si mai ciocneau un paharel.
Fiecare dintre cei 800 de invitati a platit intre 150 de lei pentru ceea ce li s-a promis a fi un revelion de lux.
S-au asezat la mese, anticipind o noapte de pomina, si chiar au avut parte de ea.. Au stat mai mult flaminzi pina la miezul noptii.. Si vazand ca cele 5 chelnerite care se ocupau de invitati nu fac fata celor doua sali pline, oamenii au mers la bucatarie sa le ceara socoteala organizatorilor.
Acolo, stupoare: au gasit o mizerie de nedescris, oale de mancare lasate pe jos, mirosuri grele si nici urma de preparatele trecute in meniu. Revoltati, oaspetii s-au dezlantuit.
In disperare de cauza, multe doamne, care sint acasa gospodine adevarate, s-au apucat sa faca macar niste sendvisuri.
Mihaela spera si ea sa aiba parte de un revelion de neuitat, alaturi de trei prieteni. S-au cazat in doua camere ale acelui hotel, iar dupa necazul de la restaurant si petrecerea esuata, au mers sa se odihneasca. Culmea e ca de dimineata si-au dat seama ca sunt ...blocati in hotel, fara nicio sansa de scapare. La receptie nu era nimeni, usile erau incuiate si afara stateau de paza trei rottweileri fiorosi.
Abia dupa doua apeluri la 112, un echipaj de politie i-a ajutat sa iasa si in sfirsit, tinerii au ajuns acasa. Apoi, Oficiul pentru Protectia Consumatorului a inspectat bucataria.
Pina acum, reprezentantii restaurantului nu au putut fi contactati. Iar clientii nemultumiti, ramasi flaminzi, nu au depus plingeri la Protectia Consumatorului, dar au lansat comentarii pe facebook despre acest incident.