Pe drumul spre faliment. Autostrada Orastie-Sibiu a "inchis" restaurantele si magazinele de pe DN1

×
Codul embed a fost copiat

In timp ce soferii asteapta cu nerabdare finalizarea autostrazii Orastie-Sibiu, intreprinzatorii care au afaceri pe Drumul National se gandesc la acelasi eveniment cu groaza.

Deschiderea primelor 3 loturi din soseaua de viteza a redus la jumatate traficul pe DN1, iar multi sunt nevoiti sa renunte la afacere. Unele restaurante s-au inchis deja si probabil vor urma altele. Intre Sibiu si Saliste, pe bucata de drum national pentru care exista varianta de autostrada din luna decembrie a anului trecut traficul a scazut la jumatate. Restaurantele de pe marginea drumului au parcarile goale si mesele pustii.

"S-a mutat tot pe partea cealalta, clientii nu mai opresc, tot traficul e mort pe DN1, stam si asteptam. Nu mai intra o masina pe zi, nu are rost. Nu se mai poate face absolut nimic cu restaurantul. Vom inchide si paznici vom sta la propriul nostru restaurant!" a marturisit Costel Avadanei, reprezentant restaurant.

Unele localuri au tras deja obloanele si acelasi lucru se poate intampla cu toate celelalte afaceri, de la vanzatorii de suveniruri pana la proprietarii de benzinarii sau magazine. "Ne-au afectat vanzarile in jur de 30% de cand s-a deschis autostrada" a explicat Alexandra Farkas general manager outlet:

Singurii carora inca le merg treburille pe DN1 sunt cei din zona orasului Saliste, unde soferii trebuie sa iasa de pe autostrada pentru ca tronsonul care leaga acest oras de localitatea Cunta din judetul Alba nu este inca finalizat. Situatia se va schimba insa in decembrie.

Citește și
masini
Trei ani nu mai are voie sa conduca. Un britanic mergea cu 240 de km/h, avand in masina patru copii

"Probabil ca o sa ne gandim la altceva. Alta afacere. Cred ca nu o sa mai mearga" a declarat reprezentantul unui restaurant.

Unii soferi spun ca proprietarii restaurantelor trebuie sa ofere produse de calitate la preturi rezonabile si atunci clientii vor veni chiar daca trebuie sa faca un mic ocol. Altii spun insa ca cei de pe DN1 nu au nicio sansa. Deocamdata insa, pe autostrada nu sunt nici cele mai simple dotari.Parcarile si toaletele sunt in lucru, dar nu se stie cand vor fi gata.

Citește și...
Tanara care si-a pierdut mana intr-un accident cere CNADNR daune de inca 2 milioane de lei. Suma ar acoperi costul protezelor
Tanara care si-a pierdut mana intr-un accident cere CNADNR daune de inca 2 milioane de lei. Suma ar acoperi costul protezelor

Tanara care a castigat procesul de un milion de euro, in detrimentul companiei de drumuri, dupa ce si-a pierdut bratul drept intr-un accident rutier, deschide inca un proces.

Trei ani nu mai are voie sa conduca. Un britanic mergea cu 240 de km/h, avand in masina patru copii
Trei ani nu mai are voie sa conduca. Un britanic mergea cu 240 de km/h, avand in masina patru copii

Politia britanica a avut parte de un soc atunci cand a oprit un sofer care gonea cu 240 de km/h pe o autostrada din Anglia.

Recomandări
Elisabeta Lipă, românca de aur a canotajului și ”mama” noii generații de campioni: ”Sunt dovada vie că nu există nu se poate”
Elisabeta Lipă, românca de aur a canotajului și ”mama” noii generații de campioni: ”Sunt dovada vie că nu există nu se poate”

Şase participări la jocurile olimpice, 8 medalii olimpice, zeci de titluri naţionale. Aşa arată un palmares greu de egalat care i-a adus titlul de canotoare a secolului XX Elisabetei Lipă.

Trăim în cea mai bună Românie de până acum
Trăim în cea mai bună Românie de până acum

Trăim în cea mai bună Românie de până acum

Politico: Viktor Orban a folosit datele COVID ale maghiarilor pentru a impulsiona campania electorală
Politico: Viktor Orban a folosit datele COVID ale maghiarilor pentru a impulsiona campania electorală

Un raport al Human Rights Watch arată că partidul premierului maghiar Viktor Orban a folosit datele cetățenilor care s-au înscris la vaccinul anti-COVID-19 pentru a răspândi mesajele de campanie înaintea alegerilor din Ungaria, din aprilie 2022.