Black Friday 2019. Cât au cheltuit românii și care au fost recordurile de vânzări
A fost Vinerea Reducerilor, sau Black Friday, iar primele cifre arată că milioane de români au făcut cumpărături.
Cei mai mari comercianți au înregistrat vânzări astronomice, de 500 de milioane de lei, în mai puțîn de 24 de ore, chiar dacă cel mai scump produs, un Ferrari de 300 de mii de euro, nu și-a găsit, încă, proprietarul.
De exemplu, cei care vând haine și accesorii și-au dublat câștigurile față de anul trecut, însă au fost vândute, în număr record, inclusiv scutece.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La categoria „cumpărături neobișnuite” figurează cu brio un român, care și-a comandat, la prima oră, două tone de carne de porc.
Peste un milion de produse, vândute de eMAG
Cel mai mare retailer online din țara noastră a vândut peste 1 milion de produse. Românii au cumpărat televizoare, laptop-uri, telefoane, dar și electrocasnice mici și frigidere.
Cele mai multe produse au fost expediate către Cluj, București, Iași, Miercurea Ciuc, Alba Iulia și Sibiu, iar comenzile au fost făcute din peste 100 de țări din întreaga lume.
Românii din Marea Britanie, Franța, Italia, Olanda, Belgia sau Statele Unite au fost mai activi ca niciodată. S-au vândut, însă, și haine, accesorii.
Cel mai mare retailer online de pe acest segment a înregistrat comenzi de aproximativ 70 milioane de lei, aproape dublu față de anul trecut, iar la toate astea se adaugă și numărul cărților, al parfumurilor și al jucăriilor comandate de Black Friday.
Și în magazinele clasice, mai ales de electrocasnice, a fost aglomerație.
Au fost și de patru ori mai mulți clienți față de o zi obișnuită. Oamenii au cumpărat telefoane, calculatoare, electrocasnice, dar vedetă a fost... televizorul. Iar unii nu s-au mulțumit cu unul singur.
Și magazinele de mobilă sau de bricolaje au anunțat reduceri.
Cât au cheltuit românii și care au fost recordurile de vânzări de Black Friday 2019
Magazinele online au înregistrat și câteva recorduri de când organizează reducerile de Black Friday.
250 de produse comandate în numai o secundă, imediat după anunțul reducerilor. În mare parte televizoare, telefoane, dar și... carne de porc, lingouri sau inele cu diamante. În minutul de aur s-au comandat 7.500 de produse, printre care 13 autoturisme.
Comenzile cu valoarea cea mai mare s-au făcut din București, Ploiești, Alba Iulia, dar și din comună Șieu din Bistrița- unde un domn a cumpărat un... televizor de 30 de mii de lei.
„Față de anul trecut, în primele ore de la deschiderea campaniei este o creștere de peste 25% creștere”, a declarat Alexandru Niculescu, reprezentant eMAG.
Și angajații unui magazin online lucrează non stop în această perioada.
„Aducem oameni mai mulți, facem ture, lucrăm non-stop. lucrul acesta ne ajută să scoatem mai repede produsele și să livrăm”, spune Mihai Pătrașcu, Evomag.
Alt depozit, aceeași forfotă. Echipa s-a dublat, iar numărul de produse s-a triplat.
„40% din comenzi reprezintă carte”, ne spune și Niculae Georgeta. reprezentant elefant.ro.
Reduceri au anunțat și magazinele de tip outlet, care deja vând produse la preț mai mic.
"Discutăm doar despre brand-uri mari, așadar la prețuri mici, la care se mai aplică și acest discount de 30%”, declară Irina Chiriac, manager outlet.
„Marea întrebare este acum când vor ajunge toate aceste milioane de produse la oameni. Ei bine, termenul negociat între firmele de curierat și marii retaileri este de cel mult două săptămâni. Interesant este că în comparație cu anul trecut, cei mai mulți români care au plasat anul acesta de Black Friday comenzi pe internet au plătit produsele direct cu cardul. Așa că ei devin o prioritate pentru livratori. În acest depozit se lucrează non-stop, sunt peste 400 de oameni, iar afară așteaptă în fiecare zi 120 de camioane burdusite să ducă produsele în țară și în străinătate.
Protecția Consumatorului ne îndeamnă să fim atenți la reduceri. Că să fie reale, trebuie scăzute din cel mai mic preț pe care l-a avut produsul în ultimele 30 de zile, nu din cel mai mare. De altfel, prețul afișat trebuie să conțină toate costurile, TVA sau alte taxe suplimentare. Orice produs comandat online poate fi returnat în 14 zile.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!