Metroul spre Otopeni ne va costa de 6 ori mai mult decat cel spre Drumul Taberei. Cand va fi gata
Trenul galben fara cai va ajunge in sfarsit si la aeroportul Otopeni. Noua linie de metrou va avea, cel mai probabil, 14 statii si 15 kilometri de tunel.
Ministerul Transporturilor va plati o suma record, de 66 de milioane de dolari, doar pentru consultanta, iar pentru toata lucrarea, factura va ajunge la 1 miliard de euro.
Abia peste 7 ani vom avea metrou de la Otopeni, iar Bucurestiul va intra in randul lumii din acest punct de vedere.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Deocamdata, cei de la Metrorex au semnat doar contractul de consultanta.
Cel mai probabil, lucrarile vor incepe la inceputul anului 2013.
Noua linie de metrou porneste din Magistrala IV, la statia 1 Mai si va urma traseul Bulevardul Expozitiei - Parc Herastrau - Gara Baneasa - Aeroport Baneasa - Centrul Comercial Baneasa - Centura Otopeni - oras Otopeni si Aeroport Henri Coanda.
Traseul de aproximativ 15 kilometri va avea, in functie de rezultatele studiului de fezabilitate, intre 10 si 14 statii, deservite de zece trenuri.
Pentru acest studiu, dar si pentru consultanta, vom plati insa de 6saseori mai mult decat pentru magistrala catre Drumul Taberei.