Întârzieri de plată a alocațiilor și indemnizaților pentru clienții ING. Reacția băncii

ING
Shutterstock

Persoanele care primesc alocație de stat, indemnizație de creștere a copilului sau stimulent de inserție pe cardul ING au întâmpinat probleme, marți.  

Oamenii s-au plâns pe Facebook că nu au încasat banii și au cerut lămuriri legat de situația aceasta, întrebând care este cauza problemei.

Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială a reacționat la plângerile clienților ING și a transmis că se lucrează la remedierea situației.

„Vă comunicăm că în acest moment se lucrează la remedierea problemelor datorate modificării aplicației de plată a ING Bank. Plățile aferente acestor prestații se efectuează astăzi, urmând ca mâine banii să fie în conturile dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și lucrăm cu celeritate la remedierea situației”, se arată într-un comunicat de presă.

Reacția ING

ING Bank România a transmis marți că mai mulți clienții au semnalat întârzieri de plată a indemnizațiilor și alocațiilor care ar fi trebuit realizate prin AJPIS București.

Citește și
(P) Cel mai mare proiect de economie circulară din România. Ce trebuie să știi despre Sistemul de Garanție - Returnare (SGR)
(P) Cel mai mare proiect de economie circulară din România. Ce trebuie să știi despre Sistemul de Garanție - Returnare (SGR)

Toate meciurile de la FIFA Club World Cup pot fi văzute pe VOYO cu comentariu în limba română.

„AJPIS București a făcut parte dintr-un segment de clienți care a fost migrat în ultima lună la un nou sistem al băncii. Migrarea a fost realizată cu succes pentru toată categoria de clienți, noile detalii de cont au fost comunicate clienților din timp și nu am înregistrat în niciun moment indisponibilități nici pe conturile clienților, nici pe platformele sau aplicațiile ING”, a transmis banca. 

În același timp, ING suține că e posibil ca această situație neplăcută să fi fost creată dintr-o lipsă de comunicare a noilor date bancare ale AJPIS în raport cu instutițiile partenere ale acestora.

„Am luat legătura cu ei în vederea înțelegerii problemei generata la nivelul acestei instituții. Ne pare rău pentru întârzierile înregistrate în cazul clienților noștri și îi asigurăm că oferim AJPIS toată susținerea pentru remedierea rapidă a situației”, a mai transmis banca.

Articol recomandat de sport.ro
După Serena Williams și Maria Sharapova, Dimitrov a ajuns împreună cu o actriță cunoscută de la Hollywood
După Serena Williams și Maria Sharapova, Dimitrov a ajuns împreună cu o actriță cunoscută de la Hollywood
Citește și...
Serviciile ING România, Home Bank și ING Business, indisponibile aproximativ 3 ore: ”Ne cerem scuze pentru disconfort!”
Serviciile ING România, Home Bank și ING Business, indisponibile aproximativ 3 ore: ”Ne cerem scuze pentru disconfort!”

Mai multe servicii ale băncii ING România au fost nefuncționale, marți seara, timp de aproximativ 3 ore, reprezentanții băncii anunțând că se lucrează la ”remedierea erorilor”.

(P) Cel mai mare proiect de economie circulară din România. Ce trebuie să știi despre Sistemul de Garanție - Returnare (SGR)
(P) Cel mai mare proiect de economie circulară din România. Ce trebuie să știi despre Sistemul de Garanție - Returnare (SGR)

RetuRO Sistem Garanție Returnare (SGR), administratorul Sistemului de Garanție - Returnare, a obținut o finanțare verde în valoare de 426 milioane lei de la ING Bank România.

(P) Aplicația ING SoftPOS transformă telefonul mobil într-un POS
(P) Aplicația ING SoftPOS transformă telefonul mobil într-un POS

Târgurile de Crăciun reprezintă una dintre destinațiile favorite ale românilor în preajma sărbătorilor. Noutatea este că tot mai mulți cumpărători preferă să plătească cu cardul sau direct cu telefonul, în detrimentul cash-ului.

(P) ING Bank și Fundația Conservation Carpathia încurajează reconstrucția ecologică din Munții Făgăraș
(P) ING Bank și Fundația Conservation Carpathia încurajează reconstrucția ecologică din Munții Făgăraș

În fiecare zi, mii de povești și amintiri sunt tăiate din memoria colectivă, odată cu arborii.

(P) ING Bank România - Cinci sfaturi în ceea ce privește cardurile virtuale
(P) ING Bank România - Cinci sfaturi în ceea ce privește cardurile virtuale

La o lună și jumătate de la lansarea cardurilor virtuale în portofoliul ING Bank România, peste 16.000 de persoane le-au emis în Home’Bank și au început să le utilizeze, un sfert chiar înainte ca acestea să fie anunțate în mod oficial.

Recomandări
Noile măsuri pregătite de Guvern includ reforme. Companiile de stat, evaziunea fiscală și pensiile magistraților, pe listă
Noile măsuri pregătite de Guvern includ reforme. Companiile de stat, evaziunea fiscală și pensiile magistraților, pe listă

Premierul Ilie Bolojan a anunțat reformele pregătite pentru al doilea și al treilea pachet de măsuri fiscale, pe care Guvernul urmează să și-l asume în fața Parlamentului, până la finalul lunii.

Gesturi simbolice în criză. Mai mulți miniștri și directori își taie salariile. Suma la care a renunțat șeful unui institut
Gesturi simbolice în criză. Mai mulți miniștri și directori își taie salariile. Suma la care a renunțat șeful unui institut

În plină criză bugetară, reprezentanții Guvernului, ori ai unor companii de stat, au ales să renunțe benevol la o parte din salariu.

Cum funcționa escrocheria la care au participat peste 250 de oameni. Au furat sute de mii de euro din 10 țări
Cum funcționa escrocheria la care au participat peste 250 de oameni. Au furat sute de mii de euro din 10 țări

Șase call-centere din București și Brașov, în care lucrau peste 250 de persoane, au fost închise de procurorii DIICOT, care au descoperit o escrocherie internațională. Toți angajații sunt cercetați penal pentru înșelătorie cu consecințe grave.