Întârzieri de plată a alocațiilor și indemnizaților pentru clienții ING. Reacția băncii
Persoanele care primesc alocație de stat, indemnizație de creștere a copilului sau stimulent de inserție pe cardul ING au întâmpinat probleme, marți.
Oamenii s-au plâns pe Facebook că nu au încasat banii și au cerut lămuriri legat de situația aceasta, întrebând care este cauza problemei.
Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială a reacționat la plângerile clienților ING și a transmis că se lucrează la remedierea situației.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Vă comunicăm că în acest moment se lucrează la remedierea problemelor datorate modificării aplicației de plată a ING Bank. Plățile aferente acestor prestații se efectuează astăzi, urmând ca mâine banii să fie în conturile dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și lucrăm cu celeritate la remedierea situației”, se arată într-un comunicat de presă.
Reacția ING
ING Bank România a transmis marți că mai mulți clienții au semnalat întârzieri de plată a indemnizațiilor și alocațiilor care ar fi trebuit realizate prin AJPIS București.
„AJPIS București a făcut parte dintr-un segment de clienți care a fost migrat în ultima lună la un nou sistem al băncii. Migrarea a fost realizată cu succes pentru toată categoria de clienți, noile detalii de cont au fost comunicate clienților din timp și nu am înregistrat în niciun moment indisponibilități nici pe conturile clienților, nici pe platformele sau aplicațiile ING”, a transmis banca.
În același timp, ING suține că e posibil ca această situație neplăcută să fi fost creată dintr-o lipsă de comunicare a noilor date bancare ale AJPIS în raport cu instutițiile partenere ale acestora.
„Am luat legătura cu ei în vederea înțelegerii problemei generata la nivelul acestei instituții. Ne pare rău pentru întârzierile înregistrate în cazul clienților noștri și îi asigurăm că oferim AJPIS toată susținerea pentru remedierea rapidă a situației”, a mai transmis banca.