Fermierii, învăţaţi să facă marketing. Ce slogan au inventat pentru mierea de Teleorman
Degeaba avem zacuscă, dulceaţă şi brânzeturi irezistibile dacă nu ştim să le vindem. Pe viitor, producătorii vor învăţa şi marketing, dacă vor să răzbată pe o piaţă competitivă.
Conştienţi că reclama este sufletul comerţului, fermierii vor învăţa cum să-şi vândă mai bine slănina, cârnaţii, caşcavalul şi mierea. Îi vor ajuta studenţii de la Universităţile de Ştiinţe Agronomice din toată ţara. Aceşti 11 tineri au făcut dulceaţă de trandafiri.
"Ne-am gândit că dacă tot avem proiectul la marketing, am putea să dezvoltăm dulceaţă de trandafir şi să o aducem pe piaţă. Totul e făcut de noi, de la etichetă, până la ambalaj. Suntem 11 persoane în echipă."
Vecinii de stand se lauda cu o telemea produsă în Buzău. Iar câţiva tineri din Teleorman vor să scoată pe piaţa o miere de lavandă.
„Este mult mai parfumată, foarte aromată, unică prin culoare, densitate. Sloganul nostru este: lavandă franţuzească, miere românească. Noi integrăm concepte micuţe din alte ţări şi le facem cunoscute la noi în ţară.
Dacă vi se face poftă de zacuscă, puteţi încerca una care conţine vinete, ţelina şi mere.
Anul acesta Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale a lansat o aplicaţie care ne ajută să găsim peste 800 de produse certificate românești. Există însă mii de producători.
Din păcate, România a reuşit să protejeze la nivel european doar 5 produse, în timp ce state precum Franţa şi Italia au câteva mii.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: agricultura, miere, alimente, produse, marketing, agronomie,
Dată publicare:
14-12-2018 18:07