Doi furnizori de energie din România au fuzionat. Ce se va întâmpla cu clienții. Unele servicii sunt indisponibile
Companiile PPC Energie şi PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, au fuzionat începând cu data de 31 decembrie 2024.
”Companiile PPC Energie şi PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, au fuzionat începând cu data de 31 decembrie 2024. Această fuziune marchează un pas important în strategia grupului de companii PPC din România, având ca obiectiv eficientizarea activităţii de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, reducerea impactului volatilităţii pieţei de energie din România şi îmbunătăţirea flexibilităţii strategice, astfel încât clienţii să beneficieze de servicii de calitate la costuri competitive”, anunţă grupul.
În perioada 30 decembrie 2024 - 5 ianuarie 2025, unele servicii oferite de PPC Energie, inclusiv aplicaţia myPPC, sunt temporar indisponibile, pentru a se asigura actualizarea sistemelor informatice, pentru scopul fuziunii. În zilele de 30, 31 decembrie şi 3 ianuarie, operatorii call center vor putea prelua solicitările clienţilor.
În această perioadă plăţile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienţilor care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025, potrivit News.ro.
„Fuziunea ne permite să oferim servicii cu valoare adăugată, cum ar fi soluţii energetice avansate şi suport personalizat, asigurând în acelaşi timp calitate superioară şi accesibilitate în toate interacţiunile cu clienţii noştri”, a declarat Ionuţ Dună, director general PPC Energie.
În urma fuziunii, contractul de furnizare şi facturile clienţilor companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie SA, fără alte modificări. Toate drepturile şi obligaţiile din contractul actual rămân aceleaşi. De asemenea, clienţii PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleaşi servicii şi funcţionalităţi esenţiale prin intermediul platformei online PPCEnergy.ro, a aplicaţiei web myppc.ppcenergy.ro şi a aplicaţiilor mobile myPPC. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor şi înregistrarea indexului. Tot aici clienţii pot accesa oferte competitive pentru energie electrică şi gaze naturale, precum şi soluţii energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice şi echipamente eficiente energetic.
Pentru asistenţă, clienţii pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România şi din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, cu excepţia sărbătorilor legale. Tot aici pot fi solicitate informaţii despre facturi, solduri sau contracte, iar clienţii pot activa servicii precum factura electronică.
Le fel ca până acum, plăţile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicaţia myPPC.
Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.
În România, companiile din cadrul Grupului PPC acoperă următoarele domenii – furnizare de energie electrică si gaze naturale, servicii energetice avansate, distribuţie de energie electrică, generare de energie din surse regenerabile, precum şi soluţii de mobilitate electrică. Cu o bază de clienţi formată din aproximativ 3 milioane de consumatori rezidenţiali, companii şi instituţii, PPC Energie este una dintre cele mai mari companii de furnizare a energiei electrice din România. Are o reţea de 81 de magazine.