Cum arată Crăciunul românilor pe rețelele sociale. Ce poze au postat de sărbători
Aproximativ 12 milioane de români folosesc zilnic reţelele de socializare şi toţi au fost de acord că spiritul Crăciunului trebuie să fie viu şi în mediul online.
Fie că au transmis poze sau urări pentru cei dragi, cei mai mulţi dintre ei cred că mâncarea ar trebui să fie mai puţin promovată.
Bradul împodobit este de departe vedeta, iar alături de copii fericiţi este o combinaţie garantată pentru sute de aprecieri.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Peste 50.000 de români au folosit zilele acestea eticheta Crăciun ca să îşi promoveze postările pe reţelele de socializare. La fel de des întâlnit a fost şi cuvântul dragoste: o ştiu cel mai bine aceşti doi tineri:
Tânăr: "Tehnologia e cea mai importantă. Rețeta ar fi pozele în 2. Cine poate, cine nu, împrumută".
Bradul de Crăciun este un element nelipsit în postările de pe reţelele de socializare iar utilizatorii nu au scăpat ocazia să facă o poză inclusiv cu cei împodobiţi prin magazine.
Mămică: "Am făcut un story cu fetiţa şi am adunat 200 de aprecieri."
Moda nu e doar la noi. Şi străinii au acelaşi obicei, stau drept dovadă aceşti turişti din Israel.
Indiferent de ce temă au ales în postările lor, e clar că romanii au vrut să transmită un singur lucru: magia sărbătorilor de iarnă. Şi unde găseşti atmosfera de iarnă mai potrivită pentru Crăciun dacă nu la patinoar."
Şi vedetele au postat pe reţele de socializare mesaje cu urări de Crăciun. Pavel Bartos, Smiley sau Irina Rimes au adunat mii de aprecieri cu fotografii... lângă bradul de Crăciun desigur.