Au început renovările la hotelurile de pe litoral. Hotelierii au primit note mici de la turiști, sezonul trecut
Un raport întocmit de una dintre cele mai mari agenții de pe Litoral arată că, dintre toate notele date de turiști, cele mai mici au fost acordate anul acesta pentru dotări, sub cele pentru servire, prețuri sau curățenie.
Așa că mulți hotelieri de pe litoral își renovează clădirile, ținând cont de sugestiile turiștilor care și-au petrecut vacanțele acolo.
Sunetul bormașinii se aude la toate etajele dintr-un hotel de trei stele din Mamaia. Zeci de muncitori lucrează de dimineața până seara pentru amenajarea a 200 de băi, care trebuie să fie gata până anul viitor.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Lahme Bolat – directorul unui hotel din Mamaia: „Ne-am apucat de renovări, în totalitate pe partea de băi, începând de la instalația electrică, sanitară, grupurile sanitare, absolut tot. Investiția pe toate locațiile pe care le avem, pentru că renovăm peste tot, ajunge la 2 milioane de euro.”
Ceva mai în sud, la Eforie, se construiește o piscină. Turiştii care s-au cazat în anii precedenţi au spus că le-a lipsit această facilitate.
Daniela Peteanu - managerul unui hotel din Eforie Sud: „Vom termina bazinul început, piscina interioară și exterioară, avem de lucru și în interior, în zonele de saună și salină.”
Anca Nedea – proprietara unui hotel din sudul litoralului: „Mereu e ceva de îmbunătățit, asta ne ține în priză, turiștii spre exemplu la proprietatea noastră de trei stele din sudul litoralului își doresc piscină.”
În fiecare an, agențiile de turism și hotelierii le cer turiștilor să completeze chestionare privind condițiile și facilitățile. Anul acesta, cea mai mică notă au primit-o dotările, puțin peste opt.
Ștefan Necula – managerul unei agenții de turism: „Aceste feedbackuri sunt transmise și către hotelieri și mare parte din ei țin cont și își îmbunătățesc serviciile sau lucrurile care au funcționat mai puțin bine în sezon.”
Majoritatea renovărilor se fac la hotelurile de trei stele, care sunt, de altfel, și cele mai căutate de turiștii români.