Aproape 2,5 milioane de romani au ars-o pe comedie in “Las Fierbinti”
Episodul patru al serialului “Las Fierbinti” a fost lider de audienta pe intreg intervalul de difuzare (20.30-21.28), ProTV inregistrand un varf de audienta pe publicul sau tinta.
“Las Fierbinti” a fost din nou lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 9,7 puncte de rating si 21,8 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating si 14,3 procente din cota de piata. Pe publicul din mediul urban ProTV a condus topul audientelor cu o medie de 8,3 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 5,3 puncte de rating si 10,4 % cota de piata. Si la nivelul intregii tari “Las Fierbinti” a fost de departe cel mai vizionat program cu o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 18,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 6 puncte de rating si 11,3 % cota de piata.
28,2 % a fost cota de piata in minutul de maxima audienta, 21.08, atunci cand aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii erau cu ochii pe serialul de la ProTV.