500 de calatori au trait un adevarat cosmar in drumul spre mare, din cauza unei defectiuni la locomotiva.Reactia CFR Calatori
Drumul spre mare cu trenul a fost unul de cosmar pentru 500 de calatori plecati vineri de la Bucuresti la Constanta. Pantograful locomotivei s-a rupt, iar trenul a ramas fara curent, intr-o gara uitata de lume.
Bietii oameni au stat doua ore intr-o caldura sufocanta. Incredibil este ca in toata aceasta poveste, reprezentantii CFR spun ca locomotivele sunt atat de vechi, incat ne putem astepta la astfel de situatii in orice zi.
Imaginile au fost suprinse de unul dintre cei 500 de calatori care au avut de indurat o caldura insuportabila in trenul care ii ducea spre mare.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Ce organizare e cfr-ul asta? Nu mai putem. Sunt cardiaca. Nu mai pot sa stau aici, sa ne dea drumul ca mergem pe jos".
"De cat timp stati aici?
-De doua ore".
La scurt timp dupa ce a plecat din Bucuresti, trenul s-a oprit in Gara Pasarea, aflata in plin camp. Totul, dupa ce pantograful care face legatura cu cablurile electrice, s-a rupt. Cei mai multi dintre pasageri s-au inghesuit la usa, pentru a lua o gura de aer.
"Sa repare domne intai locomotiva, nu stiu, sa o controleze si apoi sa ii dea drumul, nu asa aiurea, ne vine rau. Ce facem? Fara apa, fara nimic. "
Dupa doua ore de asteptare, trenul Bucuresti - Constanta a plecat. Oamenii nemultumiti spun, insa, ca isi vor banii inapoi pentru timpul petrecut in acest calvar.
Doar cei care nu si-au mai continuat drumul vor primii banii inapoi, spun reprezentantii CFR Calatori. Tot acestia fac, insa, o afirmatie incredibila.
ALINA PREDESCU, purtator de cuvant CFR Calatori: "CFR Calatori are zilnic in circulatie 1200 de trenuri. Practic, sunt posibile 1200 de astfel de situatii".
"- De ce sunt posibile? Sunt foarte vechi locomotivele?
- Da. Locomotivele au o vechime medie de aproximativ 30 de ani"
CFR Calatori sustine ca incepand cu anul viitor va demara o licitatie pentru achizitia unor noi locomotive.
Sursa: Pro TV
Etichete: locomotiva, CFR Calatori, pasageri, incidente,
Dată publicare:
21-07-2017 18:31