Un brand de lenjerie intima a decis sa nu mai retuseze pictorialele. Ce s-a intamplat cu compania dupa aceasta decizie
Cunoscutul brand de lenjerie Aerie, din Marea Britanie, a decis sa nu mai foloseasca imagini retusate cu modele de lenjerie intima. Surprinzator, decizia nu doar ca a fost apreciata, dar si vanzarile au crescut, cu 9%, informeaza Business Insider.
Anul trecut, brandul Aerie, detinut de American Eagle, a decis sa nu mai retuseze imaginile din pictorialele de lenjerie intima sau costume de baie. Pe contul de Instagram, acestia au publicat imagini cu femei mult mai apropiate de cele din viata de zi cu zi si nu neaparat cu o talie greu de mentinut, ca cele de la Victoria’s Secret.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Who's beating Victoria's Secret at their own game? #aeriereal #iamperfect love it. http://t.co/vQvHECaGUd pic.twitter.com/0a3muoE5mp
— Christina Petrilli (@Christina_Skis) July 6, 2015
“Scopul campaniei ‘Aerie Real’ este sa comunice faptul ca nu trebuie sa retusam frumusetea. Vrem sa le dam ocazia femeilor de toate varstatele si toate formele sansa sa exploreze stiluri pentru a-l gasi pe cel potrivit” a spus presedinta companiei, Jennifer Foyle, in 2014.
Sursa: Business Insider
Etichete: campanie, photoshop, lenjerie intima,
Dată publicare:
16-07-2015 11:49