De ce sanii fetelor sunt din ce in ce mai mari sau cum te fac firmele de lenjerie sa te simti bine
Recent s-a constatat ca marimea medie a sutienelor vandute a crescut de la 34B la 36D. Vanzatorii de lenjerie, nutritionistii si medicii ne spun de ce se intampla asta.
Constatarea a fost facuta de specialistii britanici care s-au uitat atent pe statisticile avute la dispozitie. O crestere marimii celor mai vandute sutiene de la 34B la 36D inseamna ca ceva s-a intamplat si ca am putea avea in fata niste sani care tocmai au crescut, in medie, cu doua masuri in cativa ani.
In 2007 Marks & Spencer a introdus cupa J. In primavara acestui an Selfridges a inceput sa vanda sutiene care au cupe de marimea K, iar vanzarile de marimi de la D pana la G au crescut cu 50% an dupa an din 2005 incoace. Tot in primavara Debenhams a inceput sa isi alimenteze stocurile de lenjerie cu sutiene marimea KK.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Intr-o tara in care o femeie din trei este supraponderala, am putea crede ca explicatia este simpla. Dar cu toate acestea nu obezitatea sta la originea acestei cresteri spectaculoase a cupelor. In plus, este ciudat faptul ca desi marimile cupelor au crescut, cele ale bretelelor de prindere la spate, au scazut. Asadar clientele au sani mai mari, insa sunt mai "svelte" in marimea bustului. Judecand dupa aceste date, in acest moment sunt mai multe femei slabe cu piept impozant decat au fost vreodata.
Barbatii sunt bucurosi sa auda asa ceva, dar nimeni nu vrea sa gaseasca si o explicatie a fenomenului.
Singura explicatie prezentata in articolul celor de la The Guardian si care are sustinerea specialistilor este aceea ca producatorii de lenjerie intima au inteles de-a lungul timpului faptul ca femeilor le place sa creada ca poarta masuri mai mari la sutien, iar asta le face sa investeasca mai multi bani. Asa ca, se pare, companiile au modificat masurile, treptat, aproape insesizabil, pana cand marimea S a devenit M, de exemplu.
Daca in cazul hainelor asa ceva ar fi insemnat o catastrofa, in cazul sutienelor clientele au fost si sunt in continuare flatate, asa ca vanzarile sunt mai mari ca niciodata.