"Cine a fost atat de idiot incat sa plateasca pentru asta?". Reclama daneza care s-a viralizat pe internet
Ce face o reclama sa fie cu adevarat eficienta? Discutia e probabil atat de lunga incat n-ai vrea sa pui aceasta intrebare la masa cu oameni care lucreaza in domeniu.
Ce stim insa e ca daca e suficient de inspirata si de inteligenta, se poate viraliza. Ceea ce in sine inseamna o expunere suplimentara.
O dovedeste si reclama la Garage, limonada produsa sub sigla Carlsberg. Textul este simplu, alb pe negru: "Idee: fa o reclama atat de proasta incat oamenii chiar vor dori sa se uite pana jos sa vada cine naiba a platit pentru rahatul asta".
Alegeri 2024
21:12
LIVE TEXT | Alegeri prezidențiale 2024. S-au închis urnele - peste 9,4 milioane de voturi
21:07
Marcel Ciolacu, după accederea în turul II: ”Cei care au câștigat sunt românii. Așa trebuie să arate o democrație”
21:07
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024, turul 1. EXIT-POLL: Ciolacu și Lasconi în turul doi. Cozi la mai multe secții de votare
20:45
REZULTATE EXIT-POLL-URI la alegerile prezidențiale 2024 - primul tur. Marcel Ciolacu și Elena Lasconi, în turul doi
Iar in josul paginii, evident, apare si reclama la limonada in sine.
Publicata intr-un ziar danez, reclama s-a viralizat imediat pe internet.