SURVIVOR | Ironii de încălzire la „Faimoși”: „Mi-am dat seama că toată lumea n-o înghite pe domnișoara aia, tatuată...”
Încălzirea Faimoșilor la ediția de luni seară de la Survivor a început cu o mobilizare..mai mult sau mai puțin sportivă. Faimoșii s-au sfătuit cum să facă să „lucreze la psihic”.
Înainte de prima probă, din ediția de luni seara de la Survivor România, Radu Itu a pus la punct o strategie care să-i facă să creadă pe „Războinici” că adversarii lor au un avantaj încă de la pornire.
„Știm cum sa câstigăm, îi facem la psihic întâi, prin dănsulețe si muzicuțe” a început ironic, Radu Itu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Râdem cu ei puțin. apoi râdem de ei, și după aia Emi face o coregrafie, pam -pam” îl completează un coechipier.
„Și neaparat să le spuneți ca am mâncat pește, mmm ce pește bun am mâncat” a intervenit Emil.
A fost momentul când în discuție a apărut și o mică bârfă, iar subiectul a fost dansatoarea din echipa adversă, care, după cum spun faimoșii, i-ar trata cam de sus. Săgețile ironice au fost aruncate de Emil și Radu.
-Mi-am dat seama că toată lumea n-o înghite pe domnișoara aia, tatuată...
-Pe care domnișoară, pe care ?
-Pe care, pe care.. Ana (Dobrovie. n.r.)
Pe care nici noi n-o inghițim - intervine o fată din echipă
-Dar știi de ce, pentru că este acră...
-Dar noi o îndulcim cu victoriile noastre...
-De ce s-o îndulcim bro, dacă n-o mănâncă nimeni...
Survivor, lider absolut de audiență
Cea de-a patra ediție a noului sezon Survivor a fost lider absolut de audiență, duminică seară, în intervalul orar 19:58 – 23:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.1 puncte de rating și 24.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.2 puncte de audiență și 15.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.9 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură alături de concurenți.
Aventura continuă la PRO TV. Faimoșii și Războinicii s-au întâlnit luni seară în jocul pentru imunitate. După ce săptămâna trecută s-au văzut nevoiți să își nominalizeze colegii, Faimoșii au pornit în „bătălie” cu dorința de a-și lua revanșa.