GLOBURILE DE AUR. Secretele din spatele rochiilor elegante si bijuteriilor superbe purtate de vedete
Mai e o zi pana la ceremonia de decernare a Globurilor de Aur.
Chiar si pe ultima suta de metri, firmele de bijuterii ori cosmetice si casele de moda ii bombardeaza pe nominalizati cu cadouri frumos ambalate prin care isi promoveaza produsele. Daca au norocul ca vedetele sa se afiseze la gala cu rochia ori bratara unui anumit brand, asta inseamna pentru companii o publicitate inestimabila.
Pentru marile ori mai micile firme, evenimente precum Globurile de Aur reprezinta sansa unei reclame extraordinare. Aparitia unei actrite pe covorul rosu purtand o anumita rochie ori cu decolteul pus in valoare de un colier anume face infinit mai mult decat orice material de prezentare intr-o revista.
"Oamenii obisnuiti vor si ei acel lucru. Dupa ce vad o vedeta cu o anumita poseta sau o haina, o vad cand bea ceva ori vorbind despre mai stiu eu ce, instantaneu isi doresc si ei asta", spune Howard Bragman, expert in relatii publice.
Este motivul pentru care companiile nu se zgarcesc deloc cu darurile gratuite trimise celebritatilor din lumea filmului,
Nimeni nu ascunde insa ca fiecare banutz cheltuit pentru autopromovare la acest nivel aduce profit inmiit.
"Recent am sponsorizat un eveniment la care a participat Jennifer Aniston, la Toronto, si asta a generat milioane de comentarii, asa ca noi beneficiem enorm de pe urma acestor actiuni, totul se intoarce la noi.", spune Margaret Nam, reprezentanta unei companii de bijuterii.
"Foarte multi distribuitori, de pilda magazinele mari, dar si buticurile cochete, cer referinte de presa: cine poarta asta? cine si-a cumparat-o? Asemenea fotografii iti deschid usile magazinelor", spune Art Abennoza, reprezentantul unei agentii de PR.
Companiile nu se multumesc sa trimita cadouri. Dupa ce primesc cosurile frumos ambalate, starurile sunt invitate si la prezentari personalizate, pe care firmele le organizeaza in hoteluri simandicoase. Cu aceasta ocazie, reprezentantii diverselor branduri isi etaleaza intreaga putere de argumentatie pentru a convinge celebritatile sa le poarte produsele in imprejurari extrem de mediatizate cum sunt decernarile de premii.