Croatii au mall virtual! Cumparaturile sunt reale
Anul acesta, de sarbatori, croatilor li s-a pregatit o surpriza: un mall virtual, in care pot gasi produse diverse, de la cosmetice si haine, pana la mobila.
In plus, odata "ajunsi" la cumparaturi pe internet, clientii se pot imprieteni si pot schimba informatii.
Dupa o raita prin magazine, oamenii, reprezentati de personaje virtuale, se opresc intr-o cafenea sau asculta o conferinta in acelasi mediu virtual.
Trillenium, centrul comercial construit ca un joc 3D, isi va deschide portile in luna decembrie, la timp pentru sezonul sarbatorilor.
Clientul isi alege un avatar, adica un personaj virtual, care se va plimba prin mall ca un om obisnuit. Centrul comercial este deschis insa non-stop, in orice zi a saptamanii, iar inauntru sunt expuse peste 100.000 de produse, in magazinele care masoara 180.000 de metri patrati virtuali. Cumparatorii pot alege orice, de la haine, jucarii, mancare sau mobila. Inainte de a cumpara ceva, pot schimba impresii si cu alti clienti aflati inauntru.
Potrivit unui studiu, 41% dintre croatii care folosesc frecvent internetul au cumparat online cel putin o data, insa doar 8% fac asta de mai multe ori pe luna.
Investitorii, care au cheltuit un milion de euro pe proiect, spera sa dea lovitura cu acest mall, disponibil deocamdata doar pentru locuitorii din Zagreb.