Cel mai popular artist din lume a decis să își schimbe numele pe reţelele de socializare
Starul pop canadian The Weeknd a revenit la numele său primit la naştere, Abel Tesfaye, pe conturile sale de socializare.
Cântăreţul, cunoscut pentru melodiile sale pop precum „Blinding Lights”, şi-a întrebat fanii pe Twitter în aprilie dacă ar trebui să facă această schimbare, scrie BBC, citată de News.ro.
„ABEL cunoscut oficial ca The Weeknd?”, şi-a întrebat fanii într-un tweet, care a primit peste o sută de mii de aprecieri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Schimbarea numelui vine după ce artistul premiat a dezvăluit pentru W Magazine că a vrut să-l „ucidă pe The Weeknd”.
„Trec printr-un drum cathartic în acest moment”, a spus el. „Ajung într-un loc şi într-un moment în care mă pregătesc să închid capitolul The Weeknd”.
Artistul a declarat anterior că numele său a apărut după ce a renunţat la şcoală şi şi-a luat salteaua „plecând într-un weekend şi fără să se mai întoarcă acasă”, a relatat Daily Mail.
Dar el a declarat pentru W Magazine: „Ca The Weeknd, am spus tot ce puteam spune”. El a adăugat că următorul său album va fi, probabil, „ultima sa urare” sub acest nume.
Născut în Toronto din imigranţi etiopieni, Tesfaye a devenit celebru după ce şi-a încărcat primele melodii pe YouTube în 2010, prezentând o parte întunecată şi explicită de R&B care aprofunda consumul de droguri, sexul ocazional şi alienarea.
Rapperul canadian Drake a postat apoi aceste demo-uri pe blogul său personal, permiţându-i lui Tesfaye să producă o casetă de nouă melodii, House of Balloons, pe care a lansat-o ca download gratuit.
Pe parcursul carierei sale muzicale a câştigat patru premii Grammy, a avut peste 45 de single-uri şi albume de platină şi a doborât numeroase recorduri muzicale.
În martie 2023, Guinness World Records l-a declarat cel mai popular artist din lume, datorită numărului de ascultători pe care îi avea pe lună pe Spotify.
În martie 2023, artistul în vârstă de 33 de ani avea 111,4 milioane de ascultători pe lună pe Spotify şi a fost primul artist care a avut 100 de milioane de ascultători lunari pe aplicaţia de streaming.
„The Weeknd are în prezent cu aproape 30 de milioane de ascultători pe lună, mai mult decât Miley Cyrus (82,4 milioane), care se află pe locul al doilea”, au anunţat cei de la Spotify.