(P) Câte batoane KitKat consumă românii și de ce a lansat Nestlé și tablete

Nestlé a lansat în România noua gamă de tablete de ciocolată KitKat ce promite să transforme fiecare moment într-o experiență de neuitat.
Noua gamă vine cu un concept inovator, care îmbină esența KitKat cu noi texturi și arome, într-un format ideal pentru momentele de răsfăț zilnic.
1.Câte batoane de KitKat consumă românii într-un an?
În România, in anul 2023, s-au consumat peste 15.000.000 de batoane de KitKat. Pentru anul acesta dorim sa oferim peste 18.000.000 de motive de pauza prin întreg portofoliul KitKat. Mai mult, prin inițiativa KitKat „Breaks for Good”, fiecare pauză luată de consumatori susține activitatea fermierilor de cacao și crește gradul de conștientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în aceste batoane.
2.Care este semnificația lansării tabletelor dpdv tendințe în gusturile și preferințele consumatorilor?
Lansarea tabletelor reflectă angajamentul nostru de a răspunde tendințelor actuale în materie de gusturi și preferințe ale consumatorilor. Aceștia sunt în continuă căutare de experiențe și produse noi.
Odată cu lansarea noilor tablete de ciocolată, KitKat aduce noi motive de pauză. Aceste tablete reprezintă o experiență de gust unică, creată pentru a răsfăța consumatorii în momentele lor de relaxare. Cu o combinație delicioasa de texturi și arome, KitKat continuă să redefinească pauza, oferind o evadare delicioasă din rutina zilnică.
3.Ce arome sunt disponibile în noile tablete KitKat?
Tabletele de ciocolată KitKat sunt disponibile în trei variante.
KitKat Double Chocolate: ciocolată cu lapte și ciocolată neagră, cremă de cacao și napolitană crocantă.
KitKat Salted Caramel: ciocolată cu lapte cu aromă de caramel sărat și glazură albă, cremă cu caramel și napolitană crocantă.
KitKat Hazelnut: ciocolată cu lapte și ciocolată neagră, cremă de alune de pădure și napolitană crocantă.
4.Care este secretul de rețetă din spatele ciocolatei care imită marmura? Cum se obține acest efect?
Fiecare tabletă de ciocolata KITKAT este unică. Secretul ciocolatei noastre cu aspect marmorat constă în inovația tehnologică Cu ajutorul tehnologiei noastre avansate de marcare, reușim să combinăm diferite tipuri de ciocolată – neagră, cu lapte și glazură albă – pentru a crea modele spectaculoase care nu doar că încântă privirea, dar și papilele gustative.

5.Care din cele trei arome lansate credeți că va deveni preferata românilor, până la finalul anului?
Este greu de spus cu exactitate care dintre cele trei arome lansate va deveni preferata românilor până la finalul anului, deoarece fiecare dintre ele aduce o experiență unică și delicioasă. Suntem entuziasmați să vedem reacțiile și să descoperim care aromă va câștiga inimile iubitorilor de ciocolată!
6.Ce cotă de piață vizează Nestle pe piața tabletelor, până la finalul anului?
Noile tablete cu ciocolată cu aspect marmorat, arome și creme incitante și napolitană crocantă, nu doar că răsfață simțurile ci încântă și privirea, KitKat creând o experiență senzorială complexă. KitKat duce promisiunea de “Have a Break” și mai departe. Batoanele sunt produse de impuls, destinate pauzelor din timpul zilei. Tabletele sunt ideale pentru momentele când ajungi acasă, lași grijile de peste zi la ușă și te bucuri de o clipă de răsfăț singur sau alături de cei dragi. Prin inițiativa KitKat „Breaks for Good”, fiecare pauză luată de consumatori susține activitatea fermierilor de cacao și crește gradul de conștientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în aceste batoane. În România, in 2025, ne dorim să oferim peste 18.000.000 pauze (numărul de porții de dulciuri KitKat estimat să se consume), întărind conexiunea dintre consumatorii români și fermierii din programul Nestlé
7.Care este valoarea pieței de tablete de ciocolată? Dar cea a batoanelor de ciocolată?
Tabletele reprezintă în România cel mai important segment din categoria de dulciuri/confectionery (ciocolată și napolitane), ca și valoare, cu un share de 29% în 2024, în creștere 1.2pp față de 2023, conform datelor NIQ, care atestă tendința pozitivă în valoare din ultimii ani. Batoanele, în valoare ocupa locul 4 după praline si napolitane, având un share de 17%.
Sursa:
Etichete:
Dată publicare:
14-03-2025 11:36
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.