StirileProTV.ro sunt acum accesibile in formatul Instant Articles in aplicatia mobila Facebook. Ce inseamna asta pentru tine
Mai repede si mai simplu, asta promite Facebook sa aduca in plus prin Instant Articles, stirile care se deschid direct in aplicatia mobila a retelei de socializare.
Anuntate de mai bine de un an si experimentate alaturi de un grup foarte restrans de publisheri din America si Europa, Instant Articles sunt acum disponibile si publicatiilor din Romania. La StirileProTV.ro am decis sa experimentam aceasta noua oportunitate oferita de Facebook si sa vedem in ce masura va putem oferi o experienta mai placuta in citirea stirilor.
Ce inseamna Instant Articles?
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Articolele pe care un publisher decide sa le trimita in acest format pe Facebook se vor deschide chiar in aplicatia retelei de socializare, fara a mai deschide un alt browser sau site-ul.
Pe langa timpul de incarcare mai redus, Facebook aduce si o uniformitate a articolelor. Ele vor arata in mare parte la fel, cu mici diferente de la un publisher la altul. In plus, vor avea si feature-uri in plus, precum posibilitatea de a integra harti interactive.
Pe scurt: Ar trebui sa fie mai simplu si mai bine pentru voi, cititorii.
Cum recunosti un Instant Article?
Articolele Instant sunt in zodia fulgerului. O sa vedeti un simbol similar celui de mai jos. Asa le veti deosebi de celelalte si aveti "garantia" Facebook ca se vor incarca mult mai rapid si vor consuma mai putin din banda voastra.
Vei avea reclame in Instant Articles?
Bineinteles, credeati ca scapati de reclame? :) Facebook ofera publisherilor doua variante: sa-si puna propriile reclame (cu 100% din incasari) sau sa vanda prin reteaua proprie a FB (cu 70% din incasari). Pentru useri insa nu conteaza, ele vor fi afisate la fel, intr-un mod neintruziv, cel putin la prima vedere.
Ce retineri avem
Privim cu prudenta catre acest nou feature al Facebook. Ne dorim sa ajungem la voi cat mai usor si sa va oferim o experienta cat mai placuta. Si chiar daca uneori va spunem sa "CLICK AICI", ne propunem ca dupa click sa va oferim ceva care sa merite timpul vostru. Daca Instant Articles se va dovedi in timp o solutie mai buna decat propriul nostru site de mobil, vom muta cat mai multe articole acolo. Dar pana atunci, testam si va tinem la curent. La fel cum am facut si cu functia LIVE.
Pentru cei pasionati de cifre si care au propriile pagini, va vom dezvalui si la ce concluzii am ajuns in privinta reach-ului. Pentru ca intrebarea pe buzele oricarui publisher este: va ajunge un Instant Article la mai multi useri in newsfeed decat un post obisnuit?
De retinut: Instant Articles sunt disponibile exclusiv in aplicatia Facebook de pe telefoanele mobile si tablete.
Mihai Brasoveanu,
www.stirileprotv.ro