Ocazie rara: gigantii Internetului, Google si Facebook, vor fi la Bucuresti saptamana viitoare pentru prezentari
Daca lucrati in marketing, digital & tech, notati-va in calendar zilele de 15 si 16 iunie, saptamana viitoare.
Specialistii de la Facebook si Google revin la iCEE.fest, festivalul care a anuntat din nou o agenda extrem de intensa si interesanta (poate fi consultata online, aici).
Este o ocazie rara de a afla direct de la sursa informatii importante, mai ales ca marii rivali ai lumii Internetului - Google si Facebook aduna, impreuna, peste 50, chiar 60% din totalul banilor disponibili pentru publicitate online, in majoritatea pietelor din regiune - nu apar pe aceeasi scena decat in cazuri exceptionale. iCEE.fest este o astfel de exceptie.
Organizatorii au anuntat ieri ca vanzarea biletelor online se va incheia, cel tarziu luni, deci daca nu vreti sa ratati acest eveniment major e bine sa va grabiti cu luarea deciziei de a participa.
Focus on: Google
in prima zi de iCEE.fest, Focus Stage 2 va apartine specialistilor de la Google.
Fie ca vorbim despre eCommerce, Digital Marketing sau Content Strategy, sesiunea profesionistilor de la Google va va aduce cu un pas mai aproape de realizarea obiectivelor business-urilor voastre.
• Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist
o Lucreaza de peste 5 ani la Google iar in noul rol colaboreaza cu advertiserii din Germania in probleme de Performance Advertising
• Radu Stoica, Analytical Lead
o Focusat pe automatizare ca solutie in advertising-ul online
• Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel
o Este in contact direct cu companii majore din zona de eCommerce si Travel
Focus on: Facebook
Ocaziile in care atat de multi specialisti de la Facebook se regasesc in aceeasi sala sunt extrem de rare in Romania, astfel incat aceasta ocazie nu trebuie nicidecum ratata.
Digitalul respira prin Facebook in ultimii ani si cu siguranta o va face si in perioada urmatoare asa ca sesiunea de pe Focus Stage 2 e un "must" daca vrei sa stii cum stau lucurile atunci cand vine vorba despre Performance Marketing si alte trucuri pentru a folosi mai bine Facebook.
• Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE
o Dupa 6 ani la Google, Karolina lucreaza acum alaturi de cele mai importante companii din zona CEE
• Igor Skokan, Measurement Lead
o Este implicat in tot ceea ce inseamna masurare, analiza holistica si punerea in aplicare a science marketing dar si in introducerea noilor produse de research create prin identity data
• Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE
o Dupa 8 ani petrecuti la Procter & Gamble, acum isi concentreaza atentia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
Nu este singura sesiune unde specialistii Google & Facebook vor vorbi in cadrul iCEEfest.
Ela Moraru (Country Business Development Manager @ Google) si Igor Skokan vor fi pe Upgrade Stage (15 iunie) pentru a puncta tendintele majore ale industriei digitale de azi, alaturi de alti speakeri veniti de la companii ale caror valoare e recunoscuta la nivel mondial: The New York Times, AOL, Yahoo!, XAXIS, Shazam, TripAdvisor si multi altii.
Lista completa a speakerilor este aici.
*****
Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech si Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru editia 2017.
Pe langa Gigantii Internetului si temelor deja consacrate - precum Realitatea Virtuala & Augmentata, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health - s-au alaturat anul acesta Smart Homes si Fintech.
Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (Bucuresti, 15 si 16 iunie) sunt puse in vanzare pe site-ul oficial.
Festivalul are loc in 15 si 16 iunie, la cinematograful din cadrul Baneasa Mall, in parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numara XAXIS, BCR, Volkswagen, EY si Carrefour.