iLikeIT. Intri in magazin pentru o paine, dar ajungi acasa cu alte produse. Cum poate rezolva realitatea virtuala acest lucru

Ultimul update: Vineri 29 Mai 2015 06:55
Data publicarii: Marti 26 Mai 2015 13:43
Categorie: Smart things

Intri dupa o paine, dar ajungi acasa cu cosul plin de alte produse. Cumparaturile in supermarket dau omului modern batai serioase de cap.

Iar comerciantii ne dau uneori impresia ca parca intentionat ii deruteaza pe clienti pana ajung sa ii frustreze de-a dreptul.

Cu toate acestea, exista o noua tehnologie, prezentata la Bucuresti, care incearca sa repare mersul la cumpraturi cu ajutorul realitatii virtuale.

Aceasta tehnologie ar putea sa-i ajute pe comercianti sa-si organizeze produsele in asa fel incat sa nu ne enerveze pe noi, clientii.

Proiectul consta in folosirea unor ochelari Oculus Rift de catre o persoana care va simula efectuarea unor cumparaturi intr-un hypermarket, intr-o realitate virtuala bineinteles. Subiectul acestui experiment insa, are conectata si o casca speciala, care stie sa "citeasca" impulsurile neuronilor celui care se plimba prin magazinul virtual.

Emotiile lui, care apar in momentul in care vede un anumit produs sau o anumita vitrina, sunt analizate ulterior intr-un raport special, care ar putea fi folosit de comercianti.

iLikeIT. Tehnologie pentru viitor. Cum se poate construi o casa dintr-un container, repede si ieftin
iLikeIT. Tehnologie pentru viitor. Cum se poate construi o casa dintr-un container, repede si ieftin
Klaus Iohannis
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
iLikeIT. Jocurile săptămânii
Ore de istorie, predate cu ajutorul unor jocuri: „Merg la sufletul copiilor”
Personalul hotelier, înlocuit în tot mai multe locații din lume de roboți
Momentul în care acumulatorul unui smartphone explodează
Icee fest
Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery