iLikeIT. Cum afli rapid informatii de la operatorul de telefonie mobila. Scurtaturile pentru cele mai frecvente probleme
Daca aveti nemultumiri sau doar vreti sa aflati informatii de la operatorul de telefonie mobila, aveti nevoie de foarte mult timp la dispozitie. Si nervi tari. Noroc ca mai exista cateva scurtaturi catre call center.
George Buhnici a incercat sa vada cat ne costa sa vorbim direct cu un operator uman. La Orange poti sa suni la 411 de pe telefon si sa urmezi instructiunile. Apelul este gratuit, cel putin in teorie, nu te costa nimic pana la ora 21 insa. Indiferent de ora, apelul este taxat cu 15 euro centi/minut, dupa primele 40 de secunde.
Tariful este destul de bun daca te uiti ce fac ceilalti operatori din piata. Poti sa suni gratuit la *222 la Vodafone pentru informatii, insa daca te grabesti foarte tare poti sa suni non-stop la *555, si acolo vei plati 68 de centi pe toata durata apelului.
Daca ai o cartela Telekom poti sa suni pe numerele obisnuite, insa daca nu vrei sa astepti poti sa suni la serviciul Premium, la 0903904903 si apelul este taxat cu 1,94 euro pe apel.
La Digi pentru cartela problema este mult mai complicata, mai bine apelezi la contul online.
Sa zicem ca ai ramas fara credit pe cartela, cum faci sa-ti afli numarul de telefon? La Telekom trebuie sa suni la 1234, apesi 1, inca o data 1, apoi 5 si afli numarul.
La Vodafone, formezi *686# si iti vine un mesaj pe telefon.
La Orange formezi 222 si urmezi pasii din sistem.
Toti operatorii folosesc insa acelasi sistem de cost control. Daca vrei sa-ti afli optiunile active, formezi *100# si urmezi meniul.