iLikeIT. Ce este marketingul de afiliere si cum poate fi folosit intr-o cauza nobila. Ideea originala a unui tanar clujean
Cum poti face o fapta buna si sa fii un lenes destept in acelasi timp? E ideea de la care a pornit un clujean care vrea sa ii ajute pe cei ce vor sa doneze bani fara sa cheltuiasca un leu.
Suna imposibil, dar e adevarat, cand la mijloc e putina tehnologie si tot internetul. Este vorba despre marketingul de afiliere, care este o metoda folosita de bloggeri si de oameni care au vizibilitate pe internet. Pentru acest lucru, exista doua platforme importante la noi (ProfitShare si 2Parale) si una internationala (Amazon).
Cum functioneaza marketingul de afiliere? Intri pe ProfitShare sau 2Parale si iti alegi: magazin online sau afiliat. In momentul in care te-ai inscris ca afiliat poti sa generezi linkuri din site-urile magazinelor online de la noi, iar in momentul in care oamenii cumpara de pe linkul pe care l-ai pus pe site .. un anumit comision ajunge la tine. Asadar, daca tu recomanzi un produs de pe site-ul X, sa zicem un telefon de 100 de lei, probabil ca 3 lei vor ajunge la tine.
Un clujean insa, pe nume Radu, a avut ideea sa transforme acest marketing de afiliere intr-o cauza nobila.
"Eu, in ultimii 5-6 ani am organizat o campanie aici in Cluj, impreuna cu prieteni si colegii mei, prin care strangeam fonduri pentru a ajuta diverse familii sarace, cu copii, din judet. Lucram si cu marketingul afiliat pe blogul meu personal si am zis hai sa vedem cum am putea combina marketingul afiliat cu partea de 'fund rising', astfel incat sa avem un proiect care sa ajute cauzele sociale din Romania". - a spus Radu la iLikeIT.
Asa a aparut buyandhelp.ro. Oamenii care intra pe acest site, practic cumpara ceva de pe un link cu afiliere, insa banii care ajung la Radu sunt donati unei cauze sociale. Cu alte cuvinte, comisioanele primite din aceste cumparaturi sunt redirectionate catre un anumit caz social.
-► Lista de magazine online cu care colaboreaza buyandhelp.ro (sunt vizibile si procentele donate de fiecare in parte)
-► Lista de cauze sociale / ONG care sunt beneficiari
-► Pagina unei cauze, unde se poate vedea suma stransa pana in prezent.
Sursa: Pro TV
Etichete: ilikeit, campanie, ajutoare, cumparaturi, marketing, george buhnici,
Dată publicare:
09-06-2015 09:44