Descopera cele mai noi strategii eCommerce alaturi de experti de la Facebook, Google si alte companii ce vin la iCEE.fest
Cel mai important festival dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune aduce la Bucuresti, pe 15 & 16 iunie, speakeri si companii majore din industrie.
iCEE.fest dedica o intreaga zi celor care viseaza doar campanii CPC, conversii sau reducerea ratei de abandon a cosului de cumparaturi.
iCEE.fest va gazdui prezentari extinse din partea gigantilor Facebook si Google, dar si din partea altor companii cu o rata de succes considerabila cand vine vorba despre comertul online.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Focus Stage 2 este gazda sesiunile care au la baza eCommerce-ul, iar un bilet pentru intreaga zi costa doar 75 euro.
Setlist-ul fiecarei sesiuni a fost publicat in Agenda festivalului, dar, fie ca vorbim despre Performance Marketing, Retail, Content Discovery sau Email Marketing, iata cateva exemple de prezentari de pe scena ai carei moderator vor fi Raluca Radu (Answear) si Andrei Radu (GPEC):
• Workshop extins Facebook
o Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE: Dupa 6 ani la Google, Karolina lucreaza acum alaturi de cele mai importante companii din zona CEE
o Igor Skokan, Measurement Lead: Este implicat in tot ceea ce inseamna masurare, analiza holistica si punerea in aplicare a science marketing, dar si in introducerea noilor produse de research create prin identity data
o Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE: Dupa 8 ani petrecuti la Procter & Gamble, acum isi concentreaza atentia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
• Workshop extins Google:
o Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist: Lucreaza de peste 5 ani la Google, iar in noul rol colaboreaza cu advertiserii din Germania in probleme de Performance Advertising
o Radu Stoica, Analytical Lead: Focusat pe automatizare ca solutie in advertising-ul online
o Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel: Este in contact direct cu companii majore din zona de eCommerce si Travel
• Marc Thomas, Managing Director, UK & Emerging Markets
@ Taboola
o Liderul platformelor de content discovery, Taboola, are clienti de top atunci cand vorbim despre inovatie in publishing: Business Insider, USA Today, Chicago Tribune etc.
• Robert Berza, GM CEE @ Fashion Days
o Unul dintre jucatorii cheie in regiune pentru zona de fashion (peste 4 milioane de clienti) va expune viziunea sa legata de viitorul retail-ului digital.
Punctul final al zilei de eCommerce de la iCEE.fest il reprezinta un alt workshop de neratat, sustinut de Sarah Flannery (foto), Head of Display & Paid Social @ Forward3D - The Performance Agency of the Year @ The Drum Search Awards.
Alti speakeri din zona de eCommerce la iCEE.fest 2017:
• Jan Fleck, Senior Innovation Strategist @ Future Candy
• Lukasz Zelezny, SEO/ SOCIAL MEDIA @ uSwitch
• Heather Morgan, CEO @ Salesfolk
• James Finlayson, Head of Innovation @ Verve Search
• Yousuf Khatib, Co-founder @ Van Hack
*****
Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech si Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru editia 2017.
Nu vor lipsi gigantii internetului - Facebook si Google - iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuala & Augmentata, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alaturat anul acesta Smart Homes si Fintech.
Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (Bucuresti, 15 si 16 iunie) sunt puse in vanzare pe site-ul oficial.