Facebook estimeaza venituri de 1 miliard de dolari din noile reclame video, in 2014
Chiar daca reclamele de pe Facebook sunt deranjante pentru unii dintre utilizatorii sai, compania ar putea avea un venit de aproximativ 1 miliard de dolari, in 2014, din vanzarea reclamelor video.
Raportul al carui autori sunt Scott Devitt, Jordan Monahan si John Egbert se bazeaza pe cateva dintre analizele media care au ca surse Bloomberg si The Financial Times. Conform acestui, Facebook va avea de castigat de pe introducerea noii forme de publicitate in cadrul retelei , 1 miliard de dolari, ca in 2020 suma sa ajunga la 6,5 miliarde.
CITESTE SI: Incedibil! Ce s-a intamplat cand s-a apropiat de televizor! "Asa ceva nu am mai pomenit in viata mea!"
Noul tip de reclama va fi introdus pe continentul american, la inceputul anul 2014. Pe piata europeana aceastea vor fi disponibile din ultima parte a anul viitor, urmand sa ajunga in Asia la inceputul anului 2015.
Studiul sugereaza ca reclama va rula pe ecran fara sunet. Cand utilizatorul va activa sonorul, reclama va incepe din nou. Daca utilizatorul nu este interesant in vizualizarea reclamei, va trebui sa dea un simplu scroll. Reclamele vor avea o durata de maxim 15 secunde si vor avea un pret sub 20$ CPM, conform Mashable.
Facebook nu este singura retea sociala care beneficiaza de pe urma anunturilor publicitare. Conform cercetarii, veniturile din reclamele video de pe Youtube ar aduce companiei peste 4 miliarde , in 2013.