Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest

buton, iceefest, campanie

Oamenii cu idei din spatele celor mai impresionante campanii video din ultimii ani vin sa vorbeasca despre creativitate si continut la ICEEfest 2015.

 

Unul dintre speakerii de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube acum cateva zile in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.

Tot in prima zi a festivalului vor vorbi Anthony Baker de la agentia de advertising R/GA, Dan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei.

Citește și
IceeFest
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Puterea clanului Corduneanu. Liderul decedat al grupării a fost anchetat pentru trafic de droguri, cămătărie, trafic de persoane și acte de violență, dar condamnat doar pentru „spionarea soției”

Anthony Baker este unul dintre cei implicati in proiectul care a ”mutat” cautarile online de pe ecranul laptopului sau smartphoneului pe strazile Londrei. Spre finalul lui 2013, Anthony Baker si R/GA, agentia de advertising in cadrul careia este director de tehnologie, colaborau cu Google si lansau Google Outside, un proiect care sa reaminteasca oamenilor cat de uimitor este cel mai mare motor de cautare din lume.

Dan Machen si Felix Morgan vin din partea agentiei HeyHuman care, in urma cu cateva luni, a realizat un studiu fascinant, alaturi de cercetatorii danezi de la Universitatea din Copenhaga. Ei au stabilit ca folosirea telefonului in timpul privitului la TV are un efect negativ asupra creierului, similar drogurilor, deoarece creierul ”invata” astfel sa fie dezorganizat, i se modifica conexiunile, iar acest lucru poate avea consecinte negative asupra IQ-ului.

Dincolo de studiile legate de comportamentul consumatorilor, HeyHuman este si in spatele unor campanii memorabile ale Sony, Unilever sau Tassimo. Tot in prima zi a festivalului are loc sesiunea ”Extreme innovation”. In cadrul acesteia vor vorbi James Britton si Cameron Temple, de la agentia Stinkdigital, una dintre cele mai premiate din lume. Chiar Google se numara printre clientii agentiei care a realizat spectaculosul proiect “Inside Abbey Road”.

Polle de Maagt, un alt speaker cunoscut care vine la ICEEfest, este omul din spatele uneia dintre cele mai reusite si premiate campanii pentru o companie aeriana. In 2010, la doar doua luni dupa tragedia aviatica in care isi pierdea viata presedintele Poloniei, de Maagt si agentia Boondoggle incercau sa redea oamenilor increderea in companiile aeriene si sa le faca o surpriza pasagerilor care asteptau sa se imbarce in cursele KLM. Campania, care a pornit de la o intrebare simpla (“Este fericirea virala?”), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes si aurul si argintul la Spinawards.

De asemenea, in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), are loc sesiunea ”Trends in technology & Innovative marketing”, la care vor vorbi Jonathan Kelly si Nick Shadbolt de la Candyspace, Laurence Hebberd de la LinkHumans – specializat in campanii pe LinkedIn - Rogier Croes de la MEC Global, Andre Alpar de la ZenithOptimedia si Allison Adams de la FleishmanHillard.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
Citește și...
Cum ajungi de la
Cum ajungi de la "zero la 1 miliard de euro". Povestea din spatele fenomenului "e-commerce", la ICEEfest 2015

Viitorul cumparaturilor este fara indoiala in online. O arata cifrele si se vede la evenimente mari chiar si cu ochiul liber. E suficient sa ne uitam cu atentie la cat au vandut marile magazine online si offline la ultimul Black Friday.

Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015

Batalia pentru continutul de calitate in era internetului e una cu multiple interpretari. Publicatiile clasice precum NY Times se lupta cu micii giganti ai online-ului Vice si Huffington Post. La final, e selectie naturala: castiga cine se adapteaza.

Recomandări
Un stat NATO vrea să ia sisteme de apărare antirachetă pentru Ucraina din țări care nu sunt pregătite să le ofere direct
Un stat NATO vrea să ia sisteme de apărare antirachetă pentru Ucraina din țări care nu sunt pregătite să le ofere direct

Unul dintre principalii aliați europeni ai Ucrainei a declarat că ar putea cumpăra sisteme de apărare antiaeriană Patriot, fabricate în SUA, din alte țări pentru a le trimite în Ucraina.

 

Arma folosită în premieră de americani pentru a doborî rachete iraniene este prezentă și la baza de la Deveselu
Arma folosită în premieră de americani pentru a doborî rachete iraniene este prezentă și la baza de la Deveselu

Navele de război ale Marinei SUA au folosit un interceptor de rachete pentru prima dată în luptă în weekend, în timp ce apărau Israelul de un atac iranian fără precedent, scrie Business Insider.

Momentul exploziei violente de la blocul din Craiova. O parte din etajul imobilului s-a prăbușit. „A bubuit pur și simplu”
Momentul exploziei violente de la blocul din Craiova. O parte din etajul imobilului s-a prăbușit. „A bubuit pur și simplu”

O acumulare de gaze de la o butelie a provocat explozia de la blocul din Craiova, în urma căreia o femeie a murit și trei persoane au ajuns la spital. O parte din etajul imobilului s-a prăbușit după deflagrație.