Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest
Oamenii cu idei din spatele celor mai impresionante campanii video din ultimii ani vin sa vorbeasca despre creativitate si continut la ICEEfest 2015.
Unul dintre speakerii de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube acum cateva zile in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.
Tot in prima zi a festivalului vor vorbi Anthony Baker de la agentia de advertising R/GA, Dan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei.
Anthony Baker este unul dintre cei implicati in proiectul care a ”mutat” cautarile online de pe ecranul laptopului sau smartphoneului pe strazile Londrei. Spre finalul lui 2013, Anthony Baker si R/GA, agentia de advertising in cadrul careia este director de tehnologie, colaborau cu Google si lansau Google Outside, un proiect care sa reaminteasca oamenilor cat de uimitor este cel mai mare motor de cautare din lume.
Dan Machen si Felix Morgan vin din partea agentiei HeyHuman care, in urma cu cateva luni, a realizat un studiu fascinant, alaturi de cercetatorii danezi de la Universitatea din Copenhaga. Ei au stabilit ca folosirea telefonului in timpul privitului la TV are un efect negativ asupra creierului, similar drogurilor, deoarece creierul ”invata” astfel sa fie dezorganizat, i se modifica conexiunile, iar acest lucru poate avea consecinte negative asupra IQ-ului.
Dincolo de studiile legate de comportamentul consumatorilor, HeyHuman este si in spatele unor campanii memorabile ale Sony, Unilever sau Tassimo. Tot in prima zi a festivalului are loc sesiunea ”Extreme innovation”. In cadrul acesteia vor vorbi James Britton si Cameron Temple, de la agentia Stinkdigital, una dintre cele mai premiate din lume. Chiar Google se numara printre clientii agentiei care a realizat spectaculosul proiect “Inside Abbey Road”.
Polle de Maagt, un alt speaker cunoscut care vine la ICEEfest, este omul din spatele uneia dintre cele mai reusite si premiate campanii pentru o companie aeriana. In 2010, la doar doua luni dupa tragedia aviatica in care isi pierdea viata presedintele Poloniei, de Maagt si agentia Boondoggle incercau sa redea oamenilor increderea in companiile aeriene si sa le faca o surpriza pasagerilor care asteptau sa se imbarce in cursele KLM. Campania, care a pornit de la o intrebare simpla (“Este fericirea virala?”), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes si aurul si argintul la Spinawards.
De asemenea, in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), are loc sesiunea ”Trends in technology & Innovative marketing”, la care vor vorbi Jonathan Kelly si Nick Shadbolt de la Candyspace, Laurence Hebberd de la LinkHumans – specializat in campanii pe LinkedIn - Rogier Croes de la MEC Global, Andre Alpar de la ZenithOptimedia si Allison Adams de la FleishmanHillard.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.