Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest

buton, iceefest, campanie

Oamenii cu idei din spatele celor mai impresionante campanii video din ultimii ani vin sa vorbeasca despre creativitate si continut la ICEEfest 2015.

 

Unul dintre speakerii de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube acum cateva zile in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.

Tot in prima zi a festivalului vor vorbi Anthony Baker de la agentia de advertising R/GA, Dan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei.

Citește și
IceeFest
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Anthony Baker este unul dintre cei implicati in proiectul care a ”mutat” cautarile online de pe ecranul laptopului sau smartphoneului pe strazile Londrei. Spre finalul lui 2013, Anthony Baker si R/GA, agentia de advertising in cadrul careia este director de tehnologie, colaborau cu Google si lansau Google Outside, un proiect care sa reaminteasca oamenilor cat de uimitor este cel mai mare motor de cautare din lume.

Dan Machen si Felix Morgan vin din partea agentiei HeyHuman care, in urma cu cateva luni, a realizat un studiu fascinant, alaturi de cercetatorii danezi de la Universitatea din Copenhaga. Ei au stabilit ca folosirea telefonului in timpul privitului la TV are un efect negativ asupra creierului, similar drogurilor, deoarece creierul ”invata” astfel sa fie dezorganizat, i se modifica conexiunile, iar acest lucru poate avea consecinte negative asupra IQ-ului.

Dincolo de studiile legate de comportamentul consumatorilor, HeyHuman este si in spatele unor campanii memorabile ale Sony, Unilever sau Tassimo. Tot in prima zi a festivalului are loc sesiunea ”Extreme innovation”. In cadrul acesteia vor vorbi James Britton si Cameron Temple, de la agentia Stinkdigital, una dintre cele mai premiate din lume. Chiar Google se numara printre clientii agentiei care a realizat spectaculosul proiect “Inside Abbey Road”.

Polle de Maagt, un alt speaker cunoscut care vine la ICEEfest, este omul din spatele uneia dintre cele mai reusite si premiate campanii pentru o companie aeriana. In 2010, la doar doua luni dupa tragedia aviatica in care isi pierdea viata presedintele Poloniei, de Maagt si agentia Boondoggle incercau sa redea oamenilor increderea in companiile aeriene si sa le faca o surpriza pasagerilor care asteptau sa se imbarce in cursele KLM. Campania, care a pornit de la o intrebare simpla (“Este fericirea virala?”), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes si aurul si argintul la Spinawards.

De asemenea, in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), are loc sesiunea ”Trends in technology & Innovative marketing”, la care vor vorbi Jonathan Kelly si Nick Shadbolt de la Candyspace, Laurence Hebberd de la LinkHumans – specializat in campanii pe LinkedIn - Rogier Croes de la MEC Global, Andre Alpar de la ZenithOptimedia si Allison Adams de la FleishmanHillard.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Cum ajungi de la
Cum ajungi de la "zero la 1 miliard de euro". Povestea din spatele fenomenului "e-commerce", la ICEEfest 2015

Viitorul cumparaturilor este fara indoiala in online. O arata cifrele si se vede la evenimente mari chiar si cu ochiul liber. E suficient sa ne uitam cu atentie la cat au vandut marile magazine online si offline la ultimul Black Friday.

Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015

Batalia pentru continutul de calitate in era internetului e una cu multiple interpretari. Publicatiile clasice precum NY Times se lupta cu micii giganti ai online-ului Vice si Huffington Post. La final, e selectie naturala: castiga cine se adapteaza.

Recomandări
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți

Alţi doi români dați dispăruţi după inundaţiile din Valencia au fost identificaţi si declarati morți, a anunțat joi seară ministerul nostru de Externe.

Donald Trump promite o ”armată puternică” a SUA şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina
Donald Trump promite o ”armată puternică” a SUA şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina

Preşedintele ales al SUA, Donald Trump, a promis joi o "armată puternică" şi sfârşitul războaielor din Orientul Mijlociu şi Ucraina.

Războiul din Ucraina îi aduce lui Putin noi probleme. ISW: Rusia se va confrunta cu provocări semnificative în 2025
Războiul din Ucraina îi aduce lui Putin noi probleme. ISW: Rusia se va confrunta cu provocări semnificative în 2025

Analiștii Institutului pentru Studiul Războiului (ISW) au indicat că economia Rusiei urmează să se confrunte, cel mai probabil, cu provocări semnificative din cauza războiului din Ucraina și a sancțiunilor occidentale.