Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest

buton, iceefest, campanie

Oamenii cu idei din spatele celor mai impresionante campanii video din ultimii ani vin sa vorbeasca despre creativitate si continut la ICEEfest 2015.

 

Unul dintre speakerii de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube acum cateva zile in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.

Tot in prima zi a festivalului vor vorbi Anthony Baker de la agentia de advertising R/GA, Dan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei.

Citește și
IceeFest
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015

Anthony Baker este unul dintre cei implicati in proiectul care a ”mutat” cautarile online de pe ecranul laptopului sau smartphoneului pe strazile Londrei. Spre finalul lui 2013, Anthony Baker si R/GA, agentia de advertising in cadrul careia este director de tehnologie, colaborau cu Google si lansau Google Outside, un proiect care sa reaminteasca oamenilor cat de uimitor este cel mai mare motor de cautare din lume.

Dan Machen si Felix Morgan vin din partea agentiei HeyHuman care, in urma cu cateva luni, a realizat un studiu fascinant, alaturi de cercetatorii danezi de la Universitatea din Copenhaga. Ei au stabilit ca folosirea telefonului in timpul privitului la TV are un efect negativ asupra creierului, similar drogurilor, deoarece creierul ”invata” astfel sa fie dezorganizat, i se modifica conexiunile, iar acest lucru poate avea consecinte negative asupra IQ-ului.

Dincolo de studiile legate de comportamentul consumatorilor, HeyHuman este si in spatele unor campanii memorabile ale Sony, Unilever sau Tassimo. Tot in prima zi a festivalului are loc sesiunea ”Extreme innovation”. In cadrul acesteia vor vorbi James Britton si Cameron Temple, de la agentia Stinkdigital, una dintre cele mai premiate din lume. Chiar Google se numara printre clientii agentiei care a realizat spectaculosul proiect “Inside Abbey Road”.

Polle de Maagt, un alt speaker cunoscut care vine la ICEEfest, este omul din spatele uneia dintre cele mai reusite si premiate campanii pentru o companie aeriana. In 2010, la doar doua luni dupa tragedia aviatica in care isi pierdea viata presedintele Poloniei, de Maagt si agentia Boondoggle incercau sa redea oamenilor increderea in companiile aeriene si sa le faca o surpriza pasagerilor care asteptau sa se imbarce in cursele KLM. Campania, care a pornit de la o intrebare simpla (“Este fericirea virala?”), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes si aurul si argintul la Spinawards.

De asemenea, in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), are loc sesiunea ”Trends in technology & Innovative marketing”, la care vor vorbi Jonathan Kelly si Nick Shadbolt de la Candyspace, Laurence Hebberd de la LinkHumans – specializat in campanii pe LinkedIn - Rogier Croes de la MEC Global, Andre Alpar de la ZenithOptimedia si Allison Adams de la FleishmanHillard.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Alexia Căruțașu și-a aflat adversarele de la Campionatul Mondial de anul viitor! Românca joacă acum pentru naționala Turciei
FOTO Alexia Căruțașu și-a aflat adversarele de la Campionatul Mondial de anul viitor! Românca joacă acum pentru naționala Turciei
Citește și...
Cum ajungi de la
Cum ajungi de la "zero la 1 miliard de euro". Povestea din spatele fenomenului "e-commerce", la ICEEfest 2015

Viitorul cumparaturilor este fara indoiala in online. O arata cifrele si se vede la evenimente mari chiar si cu ochiul liber. E suficient sa ne uitam cu atentie la cat au vandut marile magazine online si offline la ultimul Black Friday.

Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015

Batalia pentru continutul de calitate in era internetului e una cu multiple interpretari. Publicatiile clasice precum NY Times se lupta cu micii giganti ai online-ului Vice si Huffington Post. La final, e selectie naturala: castiga cine se adapteaza.

Recomandări
Marcel Ciolacu anunță că PSD se retrage de la negocieri: ”Vom vota în Parlament un guvern de dreapta!”
Marcel Ciolacu anunță că PSD se retrage de la negocieri: ”Vom vota în Parlament un guvern de dreapta!”

Președintele PSD Marcel Ciolacu a făcut, joi, un anunț surprinzător. Premierul spune că partidul pe care îl conduce se retrage de la masa negocierilor politice și va vota ”un Guvern de dreapta”.  

Scădere abruptă pe Bursa de la București după ieșirea PSD de la negocierile pentru Guvern. Toți indicii sunt pe roșu
Scădere abruptă pe Bursa de la București după ieșirea PSD de la negocierile pentru Guvern. Toți indicii sunt pe roșu

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) înregistra scăderi de aproape 3% pe aproape toţi indicii în şedinţa de joi, în jurul orei 12:50, şi consemna tranzacţii în valoare de 2,63 miliarde de lei (529,8 milioane de euro).

Prima reacție a liderului PNL, Ilie Bolojan, după retragerea PSD de la negocieri: ”PNL e pregătit să-și asume răspunderea”
Prima reacție a liderului PNL, Ilie Bolojan, după retragerea PSD de la negocieri: ”PNL e pregătit să-și asume răspunderea”

Președintele PNL, Ilie Bolojan, a avut, joi, o primă reacție după anunțul PSD de retragere de la masa negocierilor pentru formarea unui nou Guvern.