Clienţii KLM din întreaga lume vor putea primi informaţii despre zboruri prin intermediul WhatsApp
KLM oferă clienţilor săi informaţii despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor şi răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp.
Este vorba despre un program pilot, iar aplicaţia a fost pusă în funcţiune deja în câteva ţări.
Serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Prin contul de WhatsApp vor putea fi oferite informaţii despre zboruri. Clienţii pot, de asemenea, să contacteze direct agenţii KLM, 24/7, prin intermediul aplicaţiei. Serviciul este disponibil clienţilor care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com şi aleg opţiunea de a primi informaţii prin intermediul WhatsApp.
Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client şi de KLM. Clienţii pot recunoaşte cu uşurinţă conturile verificate, utilizând aplicaţia oficială WhatsApp Business. Aceştia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.
KLM are peste 25 de milioane de fani şi urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primeşte peste 100.000 de menţiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund personal mai mult de 250 de agenţi.
Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat şi KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienţilor săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză şi coreană.
În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană.
KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienţilor săi opţiunea de a primi documente de zbor şi actualizări prin Messenger, Twitter şi WeChat.
Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană care şi-a păstrat numele original. În 2004, Air France şi KLM au format alianţa Air France KLM.
Sursa: News.ro
Etichete: avion, facebook, Whatsapp, clienti, klm, messenger,
Dată publicare:
06-09-2017 10:59