Apple ramane cel mai valoros brand din lume. Facebook a avut cel mai mare salt
A 16-a editie anuala a Celor mai bune Branduri Globale organizata de Interbrand a dezvaluit primele 100 de branduri din lume.
Apple si Google raman pe primele 2 locuri in topul celor mai valoroase branduri din lume pentru al 3-lea an consecutiv. Evaluata la 170 de miliarde de dolari, Apple si-a crescut valoarea brandului cu 43%. Google a avut si ea o crestere de 12%, ajungand la 120 de miliarde de dolari. Microsoft a depasit IBM iar Amazon a intrat pentru prima data in top 10 cu o valoare a brandului de 37.9 miliarde de dolari.
O treime din suma cumulata a valorii brandurilor este reprezentata de cele din tech. Cel mai mare salt l-a avut Facebook, de 54%, fiind insa "doar" pe locul 23.
Top 10
Apple (#1, +43%)
Google (#2, +12%)
Coca-Cola (#3, -4%)
Microsoft (#4, +11%)
IBM (#5, -10%)
Toyota (#6, +16%)
Samsung (#7, 0%)
GE (#8, -7%)
McDonald’s (#9, -6%)
Amazon (#10, +29%)
Cele mai mari cresteri
Facebook (#23, +54%)
Apple (#1, +43%)
Amazon (#10, +29%)
Hermès (#41, +22%)
Nissan (#49, +19%)
Noi intrati in top
Lego (#82)
PayPal (#97)
MINI (#98)
Moët& Chandon (#99)
Lenovo (#100)