Efectele miraculoase ale BERII! Vezi la ce ajuta:

60590443

Berea poate contribui la prevenirea apariţiei pietrelor la rinichi, consumul moderat reducând cu până la 21 la sută riscul apariţiei calculilor renali, potrivit unui studiu realizat de către Departamentul de Nutriţie al Şcolii Publice de Sănătate Harvard.

Potrivit studiului, citat de reprezentanţii Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie, bărbaţii care consumă bere în cantităţi moderate prezintă un risc cu 21 la sută mai redus de a avea pietre la rinichi, datorită efectului diuretic şi continutului mare de apă din bere.

"Cercetătorii de la Harvard au realizat un studiu în care au verificat relaţia dintre 21 de băuturi diferite şi riscul de apariţie al pietrelor la rinichi (...). Dintre toate băuturile studiate, berea s-a dovedit a fi cea mai utilă în prevenirea apariţiei pietrelor la rinichi, consumul moderat de bere reducând cu până la 21 la sută riscul apariţiei calculilor renali", se arată în comunicatul Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie, remis, miercuri, agenţiei MEDIAFAX.

Studiul a fost realizat cu ajutorul a 45.289 bărbaţi, cu vârste cuprinse între 40 şi 75 de ani, care nu aveau pietre la rinichi şi nici nu au avut vreodată, pe durata a şase ani.

"Baută în cantităţi moderate, berea contribuie la diminuarea riscului formării depozitelor de calciu în rinichi. Aceste depozite de calciu amestecate cu săruri şi alte minerale se transformă în cele din urmă în pietre localizate la nivelul rinichilor", susţine preşedintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie, Corina Zugravu.

Articol recomandat de sport.ro
A dezvăluit relația cu Cristiano Ronaldo după nunta fotbalistului cu Georgina Rodriguez: ”E de prost gust!”
A dezvăluit relația cu Cristiano Ronaldo după nunta fotbalistului cu Georgina Rodriguez: ”E de prost gust!”
Citește și...
De ce nu traim un pic mai bine pentru noi? Pentru ca nu vrem!

Ia-ti un pic de timp si gandeste-te la ce cauti tu in viata ta!

Cea mai BUNA veste pe ziua de AZI: Parlamentul European a respins definitiv tratatul ACTA

Parlamentul European (PE) a respins miercuri în mod definitiv tratatul ACTA, anulând astfel posibilitatea ca Uniunea Europeană (UE) să ratifice acest acord internaţional controversat care,

Noul Clio 2013 - Renault ridica stacheta

Se stie destul de clar ca cea de-a patra generatie a modelului Clio urmeaza sa fie lansata in Ianuarie anul viitor.

Recomandări
Mesajul președintelui de Ziua Marinei: ”Reper pentru întreaga societate”. Dan absentează pentru al doilea an de la Constanța

Preşedintele Nicuşor Dan a transmis un mesaj de Adormirea Maicii Domnului şi de Ziua Marinei, dorind tuturor linişte sufleteascǎ şi bucurie alături de cei dragi. 

NYT: Putin a ordonat preluarea R. Moldova după subordonarea Ucrainei și prăbușirea din interior a NATO și UE

Vladimir Putin a ordonat preluarea Republicii Moldova după subordonarea Ucrainei și prăbușirea din interior a NATO și UE, scrie The New York Post, care citează surse din serviciile de informații americane. 

Mesajul magnific al lui David Popovici, după ce a cucerit Parisul: ”Ici c'est Roumanie!” | VIDEO

”Ici c'est Roumanie!” (Aici este România), a scris David Popovici în social media, după ce a câştigat a treia medalie de aur consecutivă la 200 m liber la Campionatele Europene.