Surpriză neplăcută pentru doi turiști care aveau planificată o vacanță în Spania. Avionul i-a dus în altă destinație
Doi turiști din Marea Britanie au avut parte de cea mai neplăcută experiență de zbor. Avionul care trebuia să îi ducă în Spania a ajuns într-o altă destinație
Andrew și Victoria Gore trebuiau să zboare la Barcelona. Cei doi urmau să se întâlnească cu mai multe rude și câțiva prieteni în Spania și să sărbătorească ziua de naștere a bărbatului, care împlinea 47 de ani.
Planurile lor au fost date peste cap. Cei doi au luat avionul dar au ajuns într-o altă destinație, la aproape 2.200 de kilometri depărtare de Barcelona.
Înainte de decolare, personalul de la Aeroportul din Bristol le-a verificat biletele și le-a dat acceptul de a se urca în avion.
„Am întrebat însoțitoarea de zbor dacă putem să stăm împreună deoarece îmi este frică de zbor. Ea ne-a verificat din nou biletele de îmbarcare și ne-a pus în rândul doi”, a povestit femeia.
„Am fost plecați de multe ori și mereu am avut asistență specială, deci nu era nimic nou pentru noi. Microbuzul ne-a dus la avionul Ryanair, ne-au verificat biletele de îmbarcare și ne-au lăsat să urcăm în avion”, a mai povestit ea.
Odată ce avionul a decolat, Andrew și Victoria au adormit și s-au trezit în Lituania, realizând că familia lor nu se afla în același avion, relatează The Independent.
„Nu ne-am văzut familia urcând în avion, așa că am întrebat dacă sunt la bord și ne-au asigurat că sunt”, a spus Victoria.
„Am băut ceva și apoi am adormit, deoarece ne-am trezit devreme. Când am aterizat, era foarte clar că eram în Lituania. Eram îngrozită și speriată. Nu m-am oprit din plâns, a fost cel mai mare coșmar al meu”, a spus ea.
Pentru a ajunge în Spania, cuplul a trebuit să parcurgă un drum de 240 de kilometri cu un taxi până la Riga, în Letonia, de unde au zburat mai departe spre Barcelona.
În plus, bagajele lor au fost scoase de pe zborul inițial spre Barcelona din motive de siguranță și au ajuns în Spania cu o întârziere de două zile.
Ryanair a atribuit eroarea agenților care oferă asistență specială la Aeroportul Bristol.
„Aceste persoane au rezervat asistență specială pentru zborul de la Bristol la Barcelona, dar agenții ABM i-au îmbarcat greșit pe zborul către Kaunas, în ciuda faptului că pe panoul de la poartă era clar afișată destinația zborului”, a spus un purtător de cuvânt al companiei.
„La sosirea pe Aeroportul Kaunas din Lituania, cei doi pasageri au informat echipajul că au luat zborul greșit și Ryanair a aranjat ca ei să fie relocați pe următorul zbor disponibil către Barcelona, programat să decoleze de la Aeroportul Riga în dimineața următoare”, a precizat acesta.
Reprezentanții aeroportului din Bristol au declarat că investighează acest incident.
„Toți clienții au documentele de călătorie verificate de compania aeriană sau de agentul lor de înainte de îmbarcarea într-o aeronavă. De când am fost informați despre această problemă, Aeroportul Bristol a colaborat cu agentul nostru de handling aerian și cu furnizorul de asistență specială pentru a investiga circumstanțele și pentru a introduce îmbunătățiri pentru viitor”, au transmis aceștia.