Trafic infernal pe DN1, timp de o lună. Restricții de trafic între Comarnic și Sinaia
Înarmați-vă cu răbdare dacă mergeți spre munte, pe DN1. Până pe 9 aprilie, între Comarnic și Sinaia, se taie și se toaletează arborii de pe marginea drumului, astfel că se va circula cu restricții, între orele 9 și 17, în zilele lucrătoare.
Angajații de la Drumuri vor să se asigure că niciun copac nu va cădea peste mașinile aflate în trafic, așa că îi retează pe cei aflați pe marginea dinspre deal, la mai puțin de șapte metri de șosea, pe o lungime de șapte kilometri.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Adrian Lungu, reprezentant Ocolul Silvic Sinaia: „Majoritatea sunt specia fag și rășinoase. Inițial a fost o procedură de identificare a acestor arbori”.
Marian Oancea, administrator societate: „Este o lucrare destul de complexă. Versantul foarte abrupt. Avem o zonă cu linie de înaltă tensiune, de 20.000 de volți, avem fibră optică”.
Localnicii se tem că tăierile vor provoca alunecări de teren.
Vasile Mauriciu, localnic: „Fuge terenul în șoseaua națională și noi suntem cu case”.
Operațiunea vă dura mai bine de o lună, până pe 9 aprilie.
Șofer: „Se face ditamai coada și pe sensul celălat și pe sensul ăsta”.
Poliția îi îndeamnă pe șoferi să respecte indicațiile agenților, care vor dirija circulația alternativ, la nevoie.
Adrian Plăcintă, subcomisar la Poliția Rutieră Prahova: „Să păstreze o distanță suficientă față de autoturismul ce îl au în fața lor”.
Urmează apoi lucrări la podul de la Posada, peste Valea Orății. Viaductul de aici, construit în urmă cu 100 de ani, s-a deteriorat. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va desemna în curând constructorul care va face reparația, în valoare de aproape șase milioane de lei.
Și la Azuga drumul are nevoie de consolidare. Pe o porțiune a DN1 asfaltul a crăpat și dacă ne uităm dedesubt vedem că zidul pe care se sprijină șoseaua, făcut din piatră, este degradat. Bolovanii s-au desprins din cauza trepidațiilor create de trafic. Experții sunt de părere că drumul ar putea ceda.
Deocamdată, în acest caz, CNAIR organizează licitația pentru serviciile de proiectare.