O femeie a fost taxată 4.500 lire pentru două ore de parcare. Cum s-a întâmplat

O femeie din Marea Britanie a fost taxată din greșeală 4.586 de lire sterline pentru două ore într-o parcare supraetajată dintr-un centru comercial. Trebuia să plătească doar 4,5 lire.
Yaditi Kava, în vârstă de 39 de ani, a povestit că a introdus codul PIN la bariera de ieșire din parcarea centrului comercial Queensmere Observatory din Slough, fără să observe suma afișată, scrie BBC.
Ea a declarat că a durat trei săptămâni și a fost nevoie de intervenția unei emisiuni pentru ca banii să-i fie returnați.
Compania i-a înapoiat cu greu banii
Savills, compania care administrează centrul comercial, a precizat că a fost „un incident izolat” și că se desfășoară o investigație asupra sistemului pentru a preveni probleme similare în viitor.
Femeia ieșise la cumpărături după muncă, vineri, 16 mai, împreună cu cele două fiice ale sale, și a decis să ia cina înainte de a merge acasă. La întoarcere, zona cu aparatele de plată era închisă, așa că a optat pentru plata la ieșirea din parcare.
Toate meciurile de la FIFA Club World Cup pot fi văzute pe VOYO cu comentariu în limba română.
„Am apropiat cardul pentru plată contactless, apoi a apărut un mesaj care îmi cerea să introduc PIN-ul”, a spus ea: „Eram pe fugă, fetele erau obosite și nu am văzut suma pe micul aparat de plată. Afișajul mare arăta '4,5', așa că am presupus că este vorba de 4,50 lire.”
Bariera s-a ridicat, iar imediat a primit o notificare pe telefon de la bancă. „Spre șocul meu, am văzut că nu mi-au retras 4,50 lire, ci 4.586 lire din cont. A fost ireal – nu puteam concepe că mi-au luat acea sumă.”
”Mi-a spus că voi primi banii înapoi în cont în 2-3 zile lucrătoare.” Însă, trei săptămâni mai târziu, banii încă nu apăruseră. „Trec printr-un divorț în acest moment și economisisem acei bani pentru cheltuielile legale”, a explicat ea.
Simțindu-se „prinsă într-un cerc vicios”, Yaditi Kava a sesizat situația emisiunii de protecția consumatorului JVS Show. „A fost salvator – a dat un singur telefon și a doua zi banii erau în contul meu”, a spus ea. Înainte de returnarea banilor, compania a declarat: „Savills confirmă că este la curent cu un incident izolat legat de o anomalie în sistemul de taxare al parcării. Am fost în contact constant cu clienta pentru a rezolva problema cu prioritate și confirmăm că o rambursare completă este în curs de procesare. A fost o situație extrem de neobișnuită, iar sistemul parcării este în curs de investigare pentru a preveni astfel de cazuri în viitor.”