iSense Solutions, partener al festivalului UNTOLD. Ce informații va aduna agenția de cercetare de piață
Agenția de cercetare de piață iSense Solutions, care se ocupă și de măsurarea activărilor din cadrul festivalurilor, a devenit partener oficial de research al festivalului UNTOLD.
În calitate de partener oficial de research pentru UNTOLD și Neversea, iSense Solutions va colabora îndeaproape cu organizatorii pentru a livra brandurilor participante informații despre impactul investițiilor în festivaluri.
„iSense Solutions are deja o experiență de câțiva ani în analiza impactului festivalurilor prin metode multiple de consumer research, atât cantitative cât și calitative. Parteneriatul cu UNTOLD și Neversea ne permite să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o abordare holistă și un nivel superior de calitate atât în ceea ce privește selecția respondenților, cât și prin posibilitatea de a integra date pasive cu metode tradiționale de culegere”, a spus Andrei Elvădeanu, director cercetare cantitativă la iSense Solutions.
Festivalul UNTOLD este în top cinci festivaluri electronice din lume, fiind cel mai cunoscut din România. Un procent de 91% din românii din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cu acces la internet, au auzit de UNTOLD.
Festivalul UNTOLD își deschide porțile joi, 4 august, pentru cea de-a șaptea ediție.
Sursa: StirilePROTV
Etichete: untold, festival, neversea, iSense Solutions,
Dată publicare:
04-08-2022 19:04